Cookies

Viser: Få succes med CRM - en håndbog for ledere og medarbejdere

Billede af omslag

Få succes med CRM

en håndbog for ledere og medarbejdere
Sprog: dan
449,00 kr.
Klik for at bedømme:
  • 5,29/6 (14 bedømmelser)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
5,29/6 (14 bedømmelser)

Detaljer om varen

1. udgave
294 sider
Udgiver: Varius (April 2014)
Forfattere: Martin Georg Houlberg Jensen
ISBN: 9788793007017

Beskrivelse
Bogen henvender sig til ledere og medarbejdere, som har ansvar for virksomhedens kunderelationer - et ledelsesværktøj til at øge fokus på kunden, ´relationerne med og til dem´.  Bogen er ´den nye Lean-bog´ indenfor kunderelationer, og kan spare dig og din virksomhed for mange indledende konsulenttimer.

Bogen handler om hvordan man (primært organisatorisk) med succes implementerer CRM i virksomheder, foreninger og andre organisationer.

Hvordan får du  ved hjælp af god projektledelse  de bedste kunderelationer og dermed bedre salgstal på bundlinjen?

Få succes med CRM er en generel introduktion men giver også næste lag i form af praktiske cases og eksempler direkte til at benytte uden forudgående kendskab eller et bestemt CRM-system. Bogen beskriver de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet og giver eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål, blot det er planlagt og styret. Samt ikke mindst hvordan man opnår succes!

Bogen bygger på viden og mange års erfaringer og indeholder opskrifter, inspiration og mere end 70 eksempler og cases fra den virkelige verden.

Målet er ansvarlig ledelse af virksomheder med kundeorientering som omdrejningspunkt. Bogens mission og indhold er værktøjerne til at lykkes med væsentlige emner som strategi, medarbejdermotivation, procesoptimering, kommunikation og (tvær)organisatorisk implementering.

Bogen er en værktøjskasse i kundeorientering og inspirationskilde for at give det bedste udgangspunkt for andre med deres forestående CRM-rejse.

Om forfatteren:
Martin Jensen er oprindeligt uddannet ved DTU i Lundtofte (dengang DtH) til Cand.polyt. i Systemudvikling (Civilingeniør) med speciale i Menneske-maskine-dialog, altså læren om, hvordan systemer skal se ud og opføre sig, så mennesket hurtigst og bedst tilegner sig brugen af dem. Mere beskrivende ville det hedde noget i stil med optimal brugervenlighed og -adoption, stejl indlæringskurve og procesoptimering. Han har bl.a. været ansat ved to CRM-producenter og en stor servicevirksomhed, samt i en række virksomheder, hvor han har udøvet projektledelse og rådgivning samt sparring under indførelse eller udvidelse af CRM.

Omtaler og anbefalinger:

»Bogens udførlige teoretiske og praktiske gennemgang af CRM implementeringens mange facetter er struktureret omkring en generisk og velfunderet CRM model, der er et uundværligt værktøj for enhver virksomhed der vil i gang med eller videreudvikle brugen af CRM. Bogen har derfor mine varmeste anbefalinger.«
- Niclas Adelsparre - Salgsdirektør

»Martin Houlberg Jensen har begået en praktisk håndbog som hjælper dig til et praktisk overblik over de vigtigste elementer i en succesfuld CRM-implementering. Bogen er baseret på mangeårige erfaringer med implementering og drift af kundevendte initiativer funderet i en optimal brug af et velfungerende CRM-system.«
- Mikkel Korntved - Adm. direktør, Seniorkonsulent, Loyalty Group A/S

»Utvivlsomt markedets bedste erhvervsbog om CRM. Den bliver en ´bestseller´. Læs den før din kollega/chef!
Jeg har med stor begejstring læst din virksomhedsbog, Martin, og der er ingen tvivl om, at den er et ´must´ for enhver virksomhed, der har kunderelationer og/eller for enhver, der ønsker at tage på en berigende rejse gennem CRM universet.«
- Peter Solberg Dirksen - Capability Manager, Carlsberg Group

Se også: Interview med forfatteren
 
 
 
 
Klik for at verificere at Polyteknisk Boghandel er godkendt til e-mærket.
Polyteknisk Boghandel & Forlag
Anker Engelunds Vej 1
DK-2800 Lyngby
Tel: (+45) 77 42 43 44
Email: poly@polyteknisk.dk