SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Service Management for Dummies

Service Management for Dummies

Service Management for Dummies

Robin Bloor, Marcia Kaufman, Fern Halper og Judith S. Hurwitz
(2009)
Sprog: Engelsk
John Wiley & Sons, Incorporated
237,00 kr.
Denne titel er udgået og kan derfor ikke bestilles. Vi beklager.

Detaljer om varen

  • Paperback: 336 sider
  • Udgiver: John Wiley & Sons, Incorporated (Juni 2009)
  • Forfattere: Robin Bloor, Marcia Kaufman, Fern Halper og Judith S. Hurwitz
  • ISBN: 9780470440582
A plain-English guide to managing IT from the customer's perspective
  • Practical guidance on delivering and managing IT so that it meets the multiple needs and demands of a company and its customers and end-users-both inside and outside the organization-is hard to come by; this accessible book takes a common-sense approach that explains exactly what IT services are and how to fit them most effectively into a business
  • Topics include setting a framework, keeping costs down, improving efficiency, and maintaining standards and best practices
  • This concept of how IT should be wired specifically into the goals and need of the company and its customers is part of a broader picture that includes ITIL, BPM, SOA, and Six Sigma
Introduction.
Part I: Introducing Service Management.
Chapter 1: Understanding Service Management.
Chapter 2: Getting Inside Service Management.
Chapter 3: The Customer Is King.
Part II: Getting the Foundation in Place.
Chapter 4: Service Management Standards and Best Practices.
Chapter 5: Implementing ITIL.
Chapter 6: Implementing a Service Management Strategy.
Chapter 7: Launching into Service Management.
Part III: Service Management Technical Foundation.
Chapter 8: The Service Management Universe.
Chapter 9: The Technical Foundation of Service Management.
Chapter 10: Governing the Service Universe.
Part IV: Nitty-Gritty Service Management.
Chapter 11: Managing the Data Center.
Chapter 12: Service Support and the Service Desk.
Chapter 13: Desktop and Device Management.
Chapter 14: Data Management in a Service Management World.
Chapter 15: Virtualizing the Computing Environment.
Chapter 16: IT Security and Service Management.
Chapter 17: Business Service Management.
Chapter 18: Planning the Evolution of the Data Center.
Part V: Real Life with Service Management.
Chapter 19: Manufacturing.
Chapter 20: Health Care.
Chapter 21: Retail.
Chapter 22: Hospitality.
Chapter 23: Education.
Chapter 24: Service Provider.
Part VI: The
Part of Tens.
Chapter 25: Ten Service Management Dos and Don'ts.
Chapter 26: Ten Swell Service Management Resources. Glossary. Index.
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.