SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Digital Branding - A Complete Step-By-Step Guide to Strategy, Tactics, Tools and Measurement

Digital Branding - A Complete Step-By-Step Guide to Strategy, Tactics, Tools and Measurement

Digital Branding

A Complete Step-By-Step Guide to Strategy, Tactics, Tools and Measurement
Daniel Rowles
(2017)
Sprog: Engelsk
Kogan Page, Limited
258,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage

Detaljer om varen

  • Paperback: 232 sider
  • Udgiver: Kogan Page, Limited (December 2017)
  • ISBN: 9780749481698

Digital Branding second edition, provides step-by-step, practical guidance on how to build a brand online and quantify it through tangible results. It draws together each of the core marketing avenues such as content marketing, social media, search engine optimization and web analytics, to deliver a robust framework for brand planning, identity, channel selection and measuring the effectiveness of campaigns.

The second edition of Digital Branding contains a complete overhaul of tools and techniques for straightforward application, plus new high profile case studies including Accenture, Tesco and Imperial College London. Important updates are made on social media guidelines and policy, how to tackle advancements in mobile marketing and mobile payments, as well as augmented and virtual reality. The book features a toolkit of free and paid tools, including a valuable checklist, outlining the digital branding process from start to finish, and measurement devices for multiple channels and purposes. Written by a respected CIM fellow and course leader, this succinct handbook is ideal for any marketer or brand strategist to enhance their online brand identity.

00: Introduction;
Part one: Digital branding in perspective;
01: What digital branding really means;
02: Focusing on value;
03: Considering the user journey;
04: Objectives and authenticity;
Part two: The digital toolkit;
05: Social media;
06: Search;
07: Mobile;
08: Online advertising;
09: E-mail marketing;
10: CRM and marketing automation;
11: From integration to transmedia campaigns;
Part three: Digital brand strategy and measurement;
12: Measuring digital branding;
13: Primaries and indicators;
14: The role of analytics;
15: Bridging the gaps;
16: The importance of asking questions;
17: Conclusions;
De oplyste priser er inkl. moms

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.