SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Microsoft CRM for Dummies

Microsoft CRM For Dummies, 1. udgave
Søgbar e-bog

Microsoft CRM For Dummies Vital Source e-bog

Joel Scott og Michael DeLisa
(2004)
John Wiley & Sons
259,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Microsoft CRM for Dummies

Microsoft CRM for Dummies

Joel Scott og Michael DeLisa
(2003)
Sprog: Engelsk
John Wiley & Sons, Incorporated
258,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: John Wiley & Sons (November 2004)
  • Forfattere: Joel Scott og Michael DeLisa
  • ISBN: 9780764544897
The ideal introductory guide to Microsoft's much anticipated entry into the Customer Relationship Management (CRM) software marketplace Discusses the key features of Microsoft's CRM software, including tools to help businesses sell more effectively, manage all customer communications in one place, track and convert leads, make informed decisions faster, and provide consistent service Provides expert tips and tricks to make the software work more effectively Explains how to achieve increased customer satisfaction, customer loyalty, and more profitable customer relationships Author is considered one of a handful of global experts on CRM for small- and medium-sized businesses
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 10 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • Paperback: 384 sider
  • Udgiver: John Wiley & Sons, Incorporated (August 2003)
  • Forfattere: Joel Scott og Michael DeLisa
  • ISBN: 9780764516986
  • The ideal introductory guide to Microsoft's much anticipated entry into the Customer Relationship Management (CRM) software marketplace
  • Discusses the key features of Microsoft's CRM software, including tools to help businesses sell more effectively, manage all customer communications in one place, track and convert leads, make informed decisions faster, and provide consistent service
  • Provides expert tips and tricks to make the software work more effectively
  • Explains how to achieve increased customer satisfaction, customer loyalty, and more profitable customer relationships
  • Author is considered one of a handful of global experts on CRM for small- and medium-sized businesses
Introduction.
Part I: Microsoft CRM Basics.
Chapter 1: Looking Over Microsoft CRM.
Chapter 2: Navigating the Microsoft CRM System.
Chapter 3: Personalizing Your System.
Part II: Managing Sales.
Chapter 4: Working with Accounts and Contacts.
Chapter 5: Creating and Managing Activities.
Chapter 6: Using Notes and Attachments.
Chapter 7: Using Your E-Mail.
Chapter 8: Managing Territories.
Chapter 9: Leads and Opportunities.
Chapter 10: Using the Product Catalog.
Chapter 11: Generating Quotes, Orders, and Invoices.
Chapter 12: Sales Literature and Competitors.
Chapter 13: Sales Quotas and Forecasting.
Part III: Customer Service.
Chapter 14: Working with Cases.
Chapter 15: The Subject Manager.
Chapter 16: Using the Knowledge Base.
Chapter 17: Managing the Queues.
Chapter 18: Working with Contracts.
Part IV: Managing the WorkPlace.
Chapter 19: Managing Business Units.
Chapter 20: Security and Access Rights.
Chapter 21: Implementing a Sales Process.
Chapter 22: Business Rules and Workflow.
Chapter 23: Running Reports.
Part V: The
Part of Tens.
Chapter 24: Almost Ten Add-On Products.
Chapter 25: Ten Ways to Get Help.
Part VI: Appendixes.
Chapter 26: Imitating Outlook.
Chapter 27: Importing and Exporting Data.
Chapter 28: Glossary.
Chapter 29: Hardware, Networks, and Licenses. Index.
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.