SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Electronic Media - Then, Now, and Later

Electronic Media - Then, Now, and Later, 3. udgave

Electronic Media

Then, Now, and Later
Norman J. Medoff og Barbara Kaye
(2016)
Sprog: Engelsk
Taylor & Francis Group
668,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage

Detaljer om varen

  • 3. Udgave
  • Paperback: 330 sider
  • Udgiver: Taylor & Francis Group (December 2016)
  • Forfattere: Norman J. Medoff og Barbara Kaye
  • ISBN: 9781138903203

Electronic Media: Then, Now, and Later provides a synopsis of the beginnings of electronic media in broadcasting and the subsequent advancements into digital media. The Then, Now, and Laterapproach focuses on how past innovations laid the groundwork for changing trends in technology, providing the opportunity and demand for evolution in both broadcasting and digital media. An updated companion website provides links to additional resources, chapter summaries, study guides and practice quizzes, instructor materials, and more. This new edition features two new chapters: one on social media, and one on choosing your entertainment and information experience.

  • The then/now/laterthematic structure of the book helps instructors draw parallels (and contracts) between media history and current events, which helps get students more engaged with the material.
  • The book is known for its clear, concise, readable, and engaging writing style, which students and instructors alike appreciate.
  • The companion website is updated and offers materials for instructors (an IM, PowerPoint slides, and test bank)

1. Opting in to Today's Media
2. From Marconi to Mobile Listening
3. Television: Big Box to Flat Screen
4. Television Programming
5. The Internet
6. Up Close and Personal: Choosing Your Entertainment and Information Experience
7. Advertising
8. Tapping Into the Audience
9. Social Media: Private Conversations in Public Places
10. The Business of Entertainment and Media Ownership
11. Media Operations: Producing and Distributing Content
12. Film in a New Media World
13. Media Effects
De oplyste priser er inkl. moms

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.