SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Marx in the Age of Digital Capitalism

Marx in the Age of Digital Capitalism

Marx in the Age of Digital Capitalism

Christian Fuchs og Vincent Mosco
(2017)
Sprog: Engelsk
Haymarket Books
715,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage

Detaljer om varen

  • Paperback: 549 sider
  • Udgiver: Haymarket Books (November 2017)
  • Forfattere: Christian Fuchs og Vincent Mosco
  • ISBN: 9781608467099
More than 130 years after Marx's death, capitalism continues to be haunted by crises, each bringing renewed attention to his works.
This volume presents 18 contributions that show how Marx's analyses of capitalism, the commodity, class, labour, exploitation, surplus-value, dialectics, crises, ideology, class struggles, and communism help us to understand media, cultural and communications in 21st century informational-capitalism.
List of Tables and Figures About the Authors
1. Introduction: Marx is Back - The Importance of Marxist Theory and Research for Critical Communication Studies Today Christian Fuchs and Vincent Mosco
2. Towards Marxian Internet Studies Christian Fuchs
3. Digital Marx: Toward a Political Economy of Distributed Media Andreas Wittel
4. The Relevance of Marx's Theory of Primitive Accumulation for Media and Communication Research Mattias Ekman
5. The Internet and "Frictionless Capitalism" Jens Schröter
6. Digital Media and Capital's Logic of Acceleration Vincent R. Manzerolle and Atle Mikkola Kjøsen
7. How Less Alienation Creates More Exploitation? Audience Labour on Social Network Sites Eran Fisher
8. The Network's Blindspot: Exclusion, Exploitation and Marx's Process-Relational Ontology Robert Prey
9. 3C: Commodifying Communication in Capitalism Jernej Prodnik
10. The Construction of Platform Imperialism in the Globalisation Era Dal Yong Jin
11. Foxconned Labour as the Dark Side of the Information Age: Working Conditions at Apple's Contract Manufacturers in China Marisol Sandoval
12. The Pastoral Power of Technology. Rethinking Alienation in Digital Culture Katarina Giritli Nygren and Katarina L Gidlund
13. The Problem of Privacy in Capitalism and Alternative Social Media: The Case of Diaspora* Sebastian Sevignani
14. 'A Workers' Inquiry
2.0': An Ethnographic Method for the Study of Produsage in Social Media Contexts Brian Brown and Anabel Quan-Haase
15. Social Media, Mediation and the Arab Revolutions Miriyam Aouragh
16. Marx in the Cloud Vincent Mosco Index
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.