SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Service Offerings and Agreements - A Guide for ITIL® Exam Candidates

Service Offerings and Agreements - A Guide for ITIL® Exam Candidates, 2. udgave

Service Offerings and Agreements

A Guide for ITIL® Exam Candidates
Richard Griffiths
(2014)
Sprog: Engelsk
BCS Learning & Development Limited
477,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Paperback: 235 sider
  • Udgiver: BCS Learning & Development Limited (April 2014)
  • ISBN: 9781780171920
By implementing good practice in service offerings and agreements, IT departments can achieve high levels of customer satisfaction. An intermediate level guide for exam candidates and IT departments, this book provides clarification and expansion of the core ITIL® texts. This new edition reflects the current thinking from ITIL and is aligned to the latest syllabus for the Intermediate Certificate in Service Offerings and Agreements. An ITIL licensed product.
Preface SECTION
1: INTRODUCTION
1. The concept of service management as a practice
2. The concept of service, its value proposition andcomposition
3. The functions and processes across the lifecycle
4. The role of processes in the service lifecycle
5. How service management creates business value
6. How service offerings and agreements support the servicelifecycle SECTION
2: THE SOA PROCESSES AND FUNCTIONS
7. Service portfolio management
8. Service catalogue management
9. Service level management
10. Demand management
11. Supplier management
12. Financial management
13. Business relationship management
14. SOA roles and responsibilities
15. Technology and implementation considerations
16. Common service activities SECTION
3: PASSING THE SOA EXAMINATION
17. The scope of the exam and qualification
18. Training
19. The format of the examination APPENDICES A1 SERVICE OFFERINGS AND AGREEMENTS SYLLABUS 203 A2 SAMPLE QUESTIONS 211 A3 THE GENERIC USE OF METRICS TO CHECK AND IMPROVE EFFICIENCYAND EFFECTIVENESS A4 GENERIC CHALLENGES, CRITICAL SUCCESS FACTORS AND RISKS228
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.