SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Indtrængningsproblematikken i et globalt perspektiv

Indtrængningsproblematikken i et globalt perspektiv, 1. udgave
Søgbar e-bog

Indtrængningsproblematikken i et globalt perspektiv Vital Source e-bog

Flemming Cumberland og Christian Wanding Dahl
(2017)
Samfundslitteratur
132,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Indtrængningsproblematikken i et globalt perspektiv, 1. udgave

Indtrængningsproblematikken i et globalt perspektiv

Flemming Cumberland og Christian Winding Dahl
(2017)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
150,00 kr.
Denne bog er desværre udsolgt fra forlaget og kan derfor ikke skaffes. Vi beklager.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Samfundslitteratur (September 2017)
  • Forfattere: Flemming Cumberland og Christian Wanding Dahl
  • ISBN: 9788759331071

Beslutning om valg af indtrængningsstrategi er et centralt strategisk område for enhver virksomhed, som ønsker at markedsføre sine produkter eller serviceydelser på internationale aftagermarkeder.


Virksomheder skal tage stilling til dels de indtrængningsformer, som bedst matcher deres interne ressourcer og/eller ambitionsniveau, og dels til markedsspecifikke forhold: Samarbejdsmuligheder på markedet, markedets salgspotentiale, risikostruktur og lignende. Operationsformen er hermed et vigtigt element i virksomhedens samlede indtrængningsstrategi for, hvordan den vil bearbejde og forsyne et udenlandsk marked.


Indtrængningsproblematikken i et globalt perspektiv vil være velegnet til at give et separat indblik i internationaliseringsprocesser, markedsvalget og i særlig grad til indtrængningsproblematikkens forudsætninger, indhold og anvendelse på internationale aftagermarkeder.


Bogen inddrager en række centrale erhvervsøkonomiske teoriområder med henblik på disses bidrag i forhold til indtrængningsproblematikken. Med udgangspunkt i en række forskellige tilgange til de internationale markeder kan de studerende basere deres internationale marketingindsats på et fleksibelt grundlag i stedet for blot én eller få teorier eller løsningsforslag.


Bogen indeholder også som appendix flere vigtige modeller og en principdisposition for en international marketingplan samt henvisninger til opdaterede informationskilder om internationale markedsforhold. Den er et velegnet supplerende teoretisk fundament til Internationale virksomhedscases.

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Paperback: 112 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (September 2017)
  • Forfattere: Flemming Cumberland og Christian Winding Dahl
  • ISBN: 9788759330661
Beslutning om valg af indtrængningsstrategi er et centralt strategisk område for enhver virksomhed, som ønsker at markedsføre sine produkter eller serviceydelser på internationale aftagermarkeder. Virksomheder skal tage stilling til dels de indtrængningsformer, som bedst matcher deres interne ressourcer og/eller ambitionsniveau, og dels til markedsspecifikke forhold: Samarbejdsmuligheder på markedet, markedets salgspotentiale, risikostruktur og lignende. Operationsformen er hermed et vigtigt element i virksomhedens samlede indtrængningsstrategi for, hvordan den vil bearbejde og forsyne et udenlandsk marked. Indtrængningsproblematikken i et globalt perspektiv vil være velegnet til at give et separat indblik i internationaliseringsprocesser, markedsvalget og i særlig grad til indtrængningsproblematikkens forudsætninger, indhold og anvendelse på internationale aftagermarkeder. Bogen inddrager en række centrale erhvervsøkonomiske teoriområder med henblik på disses bidrag i forhold til indtrængningsproblematikken. Med udgangspunkt i en række forskellige tilgange til de internationale markeder kan de studerende basere deres internationale marketingindsats på et fleksibelt grundlag i stedet for blot én eller få teorier eller løsningsforslag. Bogen indeholder også som appendix flere vigtige modeller og en principdisposition for en international marketingplan samt henvisninger til opdaterede informationskilder om internationale markedsforhold. Den er et velegnet supplerende teoretisk fundament til Internationale virksomhedscases
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.