SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Creating Graphics for Game and Animation with Adobe Illustrator CC - Assets, Environments and Characters

Creating Graphics for Game and Animation with Adobe Illustrator CC - Assets, Environments and Characters

Creating Graphics for Game and Animation with Adobe Illustrator CC

Assets, Environments and Characters
Kathleen Andler
(2017)
Sprog: Engelsk
Elsevier Science & Technology Books
730,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage

Detaljer om varen

  • Paperback: 352 sider
  • Udgiver: Elsevier Science & Technology Books (Februar 2017)
  • ISBN: 9781138908840

Want to learn how to create realistic weapons, awesome alien environments or characters that rock without wasting your time on things you already know? Although intended to be a classroom textbook, the book will also appeal to anyone interested in learning how to create graphics for game design. This book includes a build-up of skills, a rewards system and a personalized path for a player profile. The personal path will be geared towards different levels of skills and experience levels so that student can skip over material they already know, spending more time on advanced skills. Instructor Resources are included on a companion website.

 

Key Features

  • This book will cover all the tools and current standards for creating graphics for games and other designs.
  • A personalized learning path is used for readers of varying levels of skill
  • Students will learn visually by seeing real-world examples brokend own into the steps and tools
  • Tools are presented in a way that is project based with exercises that can be done within a 30-minute time frame.
  • Exercises are customized based on individual reader skill level
  • Video tutorials available on the companion website to further explore the principles
  • Instructor manual and test bank materials available for instructors
Introduction
How-To Guide to Learning Paths

Part 1: Getting Started with Illustrator CC: Basic Tools and Interface

Part 2: Drawing Game Assets

Part 3: Character Drawing

Part 4: Environments

Part 5: Putting It All Together
Glossary
Index
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.