SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: The Native Advertising Advantage: Build Authentic Content That Revolutionizes Digital Marketing and Drives Revenue Growth

The Native Advertising Advantage: Build Authentic Content That Revolutionizes Digital Marketing and Drives Revenue Growth

The Native Advertising Advantage: Build Authentic Content That Revolutionizes Digital Marketing and Drives Revenue Growth

Mike Smith
(2017)
Sprog: Engelsk
McGraw-Hill Education
348,00 kr.
Bogen mangler lige nu hos forlaget. Vi har ikke en leveringstid på den.

Detaljer om varen

  • Book: 224 sider
  • Udgiver: McGraw-Hill Education (Juni 2017)
  • ISBN: 9781259835681

An ad tech exec at Hearst reveals the next generation of marketing--and provides the insight you need to use it to beat the competition

The Native Advertising Advantage reveals why native content is an effective tool in any company's digital marketing strategy--and how to use it to build new revenue streams. 
The book explains how native ads are blending in with their surrounding content to blur the traditional "church/state" divide of editorial vs. advertising.The author shows how publications as diverse as BuzzFeed, Forbes, Cosmopolitan, and The New York Times are attracting readers who are just as interested in the content of these native ads as they are of journalist-written editorial content 

Rationales and hands-on techniques come directly from interviews with top marketing people at a broad cross-section of companies, including GE, Intel, HP, and ConAgra Foods. These leaders reveal how native advertising fits into their marketing mix and ad budget--and how it's paying off.

Foreword Introduction
Chapter 1: What Is Native Advertising?
Chapter 2: Native Advertising: Where It Began, Where It's Going
Chapter 3: When Is Native Advertising OK, and When Is It Not OK?
Chapter 4: The Essentials You Need to Know About Native Advertising Disclosures, Regulatory Compliance, and Potential Legal Issues
Chapter 5: How Journalists Are Adapting
Chapter 6: A Look at Brands that Have Gone Native
Chapter 7: Consumer Reaction
Chapter 8: Best Practices and Recommendations Acknowledgments Notes Index
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.