SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Marketing Management with MyMarketingLab, Global Edition

Marketing Management with MyMarketingLab, Global Edition, 15. udgave

Marketing Management with MyMarketingLab, Global Edition

Philip Kotler og Kevin Keller
(2015)
Sprog: Engelsk
Pearson Education, Limited
899,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage

Detaljer om varen

  • 15. Udgave
  • Paperback
  • Udgiver: Pearson Education, Limited (Maj 2015)
  • Forfattere: Philip Kotler og Kevin Keller
  • ISBN: 9781292092737
Stay on the cutting-edge with the gold standard text that reflects the latest in marketing theory and practice.


The world of marketing is changing everyday—and in order for students to have a competitive edge, they need a textbook that reflects the best of today’s marketing theory and practices. Marketing Management is the gold standard marketing text because its content and organization consistently reflect the latest changes in today’s marketing theory and practice.

For undergraduate and graduate courses in marketing management, this package includes MyMarketingLab - the gold standard for today's marketing management student. This fifteenth edition is fully integrated with MyMarketingLab and is updated where appropriate to provide the most comprehensive, current, and engaging marketing management text as possible.

Part 1. Understanding Marketing Management
1. Defining Marketing for the New Realities
2. Developing Marketing Strategies and Plans
Part 2. Capturing Marketing Insights
3. Collecting Information and Forecasting Demand
4. Conducting Marketing Research
Part 3. Connecting with Customers
5. Creating Long-term Loyalty Relationships
6. Analyzing Consumer Markets
7. Analyzing Business Markets
8. Tapping into Global Markets
Part 4. Building Strong Brands
9. Identifying Market Segments and Targets
10. Crafting the Brand Positioning
11. Creating Brand Equity
12. Meeting Competition and Driving Growth
Part 5. Shaping the Market Offerings
13. Setting Product Strategy
14. Designing and Managing Services
15. Introducing New Market Offerings
16. Developing Pricing Strategies and Programs
Part 6. Delivering Value
17. Designing and Managing Integrated Marketing Channels
18. Managing Retailing, Wholesaling, and Logistics
Part 7. Communicating Value
19. Designing and Managing Integrated Marketing Communications
20. Managing Digital Communications: Online, Social Media and Mobile Marketing
21. Managing Mass Communications: Advertising, Sales Promotions, Events and Experiences, and Public Relations
22. Managing Personal Communications: Direct Marketing, Word of Mouth, and Personal Selling
Part 8. Managing the Marketing Organization
23. Conducting Marketing Responsibly for Long-Term Success
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.