SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Forstå salg - og find din egen vej

Forstå Salg og find din egen vej (IBOG)
Online bog

Forstå Salg og find din egen vej (IBOG) Online bog

(2019)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
410,00 kr.
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag
Forstå salg - og find din egen vej, 1. udgave

Forstå salg

og find din egen vej
Nicolai Jacques Sørensen
(2018)
Sprog: Dansk
Gyldendal
500,00 kr. 450,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor er varen på lager?
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)

Detaljer om varen

  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2019)
  • ISBN: 9788741273044
Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.

For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.

E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.

Bogen kan ikke downloades.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Indbundet: 416 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Maj 2018)
  • ISBN: 9788741266763
FORSTÅ SALG er den første lærebog på dansk, der giver læseren et overblik over de mest anvendelige metoder til at opnå et salg. Bogens udgangspunkt er, at der ikke er én rigtig måde at sælge på. Det afgørende er derimod at finde den metode, der i situationen er rigtig for sælgeren, for virksomheden og for den konkrete kunde. Bogen introducerer til en række salgsmetoder og tilgange: • Klassiske salgsmetoder • Løsningssalg • Udfordrende salg (Challenger-salg) • Pitching-tilgangen • Pipeline-tilgangen • Porteføljeperspektivet De har hver deres egenskaber, der kan bruges alene eller i kombination med andre metoder. Beslægtede discipliner skaber værdi inden for salg, og bogen indeholder derfor også en gennemgang af de væsentligste discipliner, der har indflydelse på salget: forretningsforståelse, psykologi, kulturforståelse og kommunikation. Alt sammen redskaber, der kan hjælpe sælgeren til at nuancere sin forståelse af kunden, opgaven og ikke mindst de metoder, der knytter sig til hver af ovenstående salgstilgange. Formålet er at skabe forståelse, ikke alene for de enkelte metoder, men også for sammenhængen, hvori de indgår. FORSTÅ SALG giver den kommende sælger kendskab til de mange forskellige tilgange til salg og giver den erfarne sælger ideer til, hvordan de forskellige tilgange kan udnyttes sammen. Samtidig præsenteres viden om salg med udgangspunkt i de oftest skjulte underliggende præmisser og logikker, der uvægerligt har betydning for sælgeren og udfaldet af salget – ofte uden sælgerens kendskab, endsige opmærksomhed på det. Lærebogen kan bruges på alle videregående merkantile uddannelser, hvor salg indgår som en selvstændig disciplin.
De oplyste priser er inkl. moms

Kunder der købte denne bog købte også en af disse:

miniaturebillede af omslaget til Driftsøkonomi, 4. udgave

Driftsøkonomi

Morten Dalbøge og Torben Rosenkilde Jensen
Gyldendal (2018)
410,00 kr. 369,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Makroøkonomi - teori og beskrivelse, 6. udgave

Makroøkonomi - teori og beskrivelse

Henrik Grell og Elsebeth Rygner
Gyldendal (2018)
380,00 kr. 342,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Strategisk salg, 2. udgave

Strategisk salg

Brian Kruse Jacobsen, Niels Holme og Claus Thomsen
Gyldendal (2018)
400,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Etik og rådgivning - i den finansielle sektor, 6. udgave

Etik og rådgivning

i den finansielle sektor
Bjarke Tinten, Lene Husted Frandsen, Anne Mette Voldbjerg, Henrik Steen Andersen og Jill Bach Larsen
Gyldendal (2021)
225,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Mikroøkonomi - videregående uddannelser, 4. udgave

Mikroøkonomi

videregående uddannelser
Hans Jørgen Biede
Gyldendal (2018)
400,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave.

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.