SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Strategisk salg

Strategisk salg (I-bog)
Online bog

Strategisk salg (I-bog) Online bog

(2018)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
320,00 kr.
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag
Strategisk salg, 2. udgave

Strategisk salg

Brian Kruse Jacobsen, Niels Holme og Claus Thomsen
(2018)
Sprog: Dansk
Gyldendal
400,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)

Detaljer om varen

  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2018)
  • ISBN: 9788741271941
TRATEGISK SALG er en praksisnær lærebog, der omhandler salg på et strategisk niveau. Bogens mange praktiske eksempler gør den anvendelig for både studerende og praktikere.

Bogen gennemgår:

• de nyeste trends omkring salgsudvikling • sælgerens rolle • salgsstrategi • markedssegmentering • salgsorganisering og sammensætning af teams • key account management • salgsledelse • performancesamtalen • salg gennem netværk og sociale medier • relationssalg og projektsalg • forhandling • salgskultur • risikostyring i salget

STRATEGISK SALG er rettet direkte mod undervisning i emnet salg på videregående uddannelser.

Den er opbygget, så den dækker pensum for faget Strategisk salg på Akademiuddannelsen i international handel og markedsføring, men kan bruges på uddannelserne Markedsføringsøkonom, Serviceøkonom, Finansøkonom og Diplom i International handel og markedsføring.

Bogen er skrevet af erfarne undervisere og praktikere: Brian Kruse Jacobsen, markedschef på Erhvervsakademi Aarhus Niels Holme, partner og direktør i konsulent og softwarehuset TheLeadCompany (TLC) Susie Lynge, partner i Netværks Akademiet, foredragsholder, underviser, forfatter og certificeret erhvervscoach Søren Hilligsøe, lektor på Erhvervsakademi Aarhus, ekstern lektor på Aarhus Universietet, visiting lecturer ved Cologne Business School og senior training consultant ved the Canning School, London Claus Thomsen, konsulent, ekstern underviser hos Lederne og Copenhagen Business Academy
Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.

For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.

E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.

Bogen kan ikke downloades.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 332 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Januar 2018)
  • Forfattere: Brian Kruse Jacobsen, Niels Holme og Claus Thomsen
  • ISBN: 9788741271613
STRATEGISK SALG er en praksisnær lærebog, der omhandler salg på et strategisk niveau. Bogens mange praktiske eksempler gør den anvendelig for både studerende og praktikere. Bogen gennemgår: de nyeste trends omkring salgsudvikling sælgerens rolle salgsstrategi markedssegmentering salgsorganisering og sammensætning af teams key account management salgsledelse performancesamtalen salg gennem netværk og sociale medier relationssalg og projektsalg forhandling salgskultur risikostyring i salget. STRATEGISK SALG er rettet direkte mod undervisning i emnet salg på videregående uddannelser. Den er opbygget, så den dækker pensum for faget Strategisk salg på Akademiuddannelsen i international handel og markedsføring, men kan bruges på uddannelserne Markedsføringsøkonom, Serviceøkonom, Finansøkonom og Diplom i International handel og markedsføring. Bogen er skrevet af erfarne undervisere og praktikere: Brian Kruse Jacobsen, markedschef på Erhvervsakademi Aarhus Niels Holme, partner og direktør i konsulent og softwarehuset TheLeadCompany (TLC) Susie Lynge, partner i Netværks Akademiet, foredragsholder, underviser, forfatter og certificeret erhvervscoach Søren Hilligsøe, lektor på Erhvervsakademi Aarhus, ekstern lektor på Aarhus Universietet, visiting lecturer ved Cologne Business School og senior training consultant ved the Canning School, London Claus Thomsen, konsulent, ekstern underviser hos Lederne og Copenhagen Business Academy
De oplyste priser er inkl. moms

Kunder der købte denne bog købte også en af disse:

miniaturebillede af omslaget til Salg og salgsledelse, 3. udgave

Salg og salgsledelse

Steen Thorborg
Gyldendal (2017)
450,00 kr. 405,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Forstå salg - og find din egen vej, 1. udgave

Forstå salg

og find din egen vej
Nicolai Jacques Sørensen
Gyldendal (2018)
500,00 kr. 450,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Strategisk ledelse som meningsskabende processer

Strategisk ledelse som meningsskabende processer

Mette Vinther Larsen og Jørgen Gulddahl Rasmussen
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (2013)
350,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Meningsskabelse, organisering og ledelse - en introduktion til Weicks univers, 2. udgave

Meningsskabelse, organisering og ledelse

en introduktion til Weicks univers
Sverri Hammer og James Høpner
Samfundslitteratur (2019)
299,00 kr. 269,10 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Lederen mellem tvivl og handlekraft - Paradokser og personligt lederskab

Lederen mellem tvivl og handlekraft

Paradokser og personligt lederskab
Lotte S. Lüscher
Dansk psykologisk Forlag (2017)
350,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Ebog: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 365 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.