SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Strategisk salg
Strategisk salg (I-bog) Online bog
(2018)
Sprog: Dansk
Strategisk salg
Brian Kruse Jacobsen, Niels Holme og Claus Thomsen
(2018)
Sprog: Dansk
om ca. 2 hverdage
Detaljer om varen
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2018)
- ISBN: 9788741271941
Bogen gennemgår:
• de nyeste trends omkring salgsudvikling • sælgerens rolle • salgsstrategi • markedssegmentering • salgsorganisering og sammensætning af teams • key account management • salgsledelse • performancesamtalen • salg gennem netværk og sociale medier • relationssalg og projektsalg • forhandling • salgskultur • risikostyring i salget
STRATEGISK SALG er rettet direkte mod undervisning i emnet salg på videregående uddannelser.
Den er opbygget, så den dækker pensum for faget Strategisk salg på Akademiuddannelsen i international handel og markedsføring, men kan bruges på uddannelserne Markedsføringsøkonom, Serviceøkonom, Finansøkonom og Diplom i International handel og markedsføring.
Bogen er skrevet af erfarne undervisere og praktikere: Brian Kruse Jacobsen, markedschef på Erhvervsakademi Aarhus Niels Holme, partner og direktør i konsulent og softwarehuset TheLeadCompany (TLC) Susie Lynge, partner i Netværks Akademiet, foredragsholder, underviser, forfatter og certificeret erhvervscoach Søren Hilligsøe, lektor på Erhvervsakademi Aarhus, ekstern lektor på Aarhus Universietet, visiting lecturer ved Cologne Business School og senior training consultant ved the Canning School, London Claus Thomsen, konsulent, ekstern underviser hos Lederne og Copenhagen Business Academy
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.
For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.
E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.
Bogen kan ikke downloades.
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Hæftet: 332 sider
- Udgiver: Gyldendal (Januar 2018)
- Forfattere: Brian Kruse Jacobsen, Niels Holme og Claus Thomsen
- ISBN: 9788741271613
Kunder der købte denne bog købte også en af disse:
om ca. 2 hverdage
Strategisk ledelse som meningsskabende processer
Mette Vinther Larsen og Jørgen Gulddahl Rasmussen
om ca. 3 hverdage
Meningsskabelse, organisering og ledelse
en introduktion til Weicks univers
Sverri Hammer og James Høpner
om ca. 2 hverdage
Lederen mellem tvivl og handlekraft
Paradokser og personligt lederskab
Lotte S. Lüscher
om ca. 2 hverdage