SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: International markedsføring, 7. udgave, lærebog

International markedsføring, 7. udgave
Søgbar e-bog

International markedsføring Vital Source e-bog

Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
(2023)
Trojka
499,00 kr. 449,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
International markedsføring, 7. udgave, lærebog, 7. udgave

International markedsføring, 7. udgave, lærebog

Susanne Østergaard Olsen Mette Risgaard Olsen Ivan Hassinggaard Mia Post-Lundgaard Bjarne Warming Jensen Finn Rolighed Andersen
(2023)
Sprog: Dansk
Trojka
579,95 kr. 521,96 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor er varen på lager?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 7. Udgave
  • Vital Source E-book
  • Udgiver: Trojka (August 2023)
  • Forfattere: Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
  • ISBN: 9788771541748
International markedsføring, 7. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.

Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:

Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 7. Udgave
  • Hæftet: 880 sider
  • Udgiver: Trojka (August 2023)
  • ISBN: 9788771541731
International markedsføring, 7. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.
Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Bæredygtighed er blevet et vilkår for mange virksomheder   Det må vurderes, at bæredygtighed i de kommende år vil blive indarbejdet i stort set alle sammenhænge på tilsvarende vis, som vi har set det ske i relation til digitalisering. I lærebogen har vi bestræbt os på at indarbejde bæredygtighed, hvor det giver mening - ikke mindst i relation til forretningsforståelse, den tredobbelte bundlinje samt virksomhedens værdigrundlag herunder virksomhedens Mission, Vision og Værdier.
Digitalisering er en naturlighed i dag Digitalisering er i dag til stede i stort set alle sammenhænge – ikke mindst inden for markedsføring. Bogens indhold omkring digitalisering er blevet opdateret med seneste viden suppleret med nye eksempler. 
Undervisningsmaterialet omfatter foruden lærebogen en omfattende opgavesamling med cases og opgaver. Hertil kommer e-læringsmaterialer på bogens website: Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside.
Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via mail til forlaget.
Juni 2023 Forfatterne
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

International markedsføring - Cases og opgaver, 7. udgave
International markeds...
Af Susanne Østergaa...
Pris: 209,95 .kr
Rabatpris: 188,96 kr.
Organisation, innovation og supply chain management, 2. udgave
Organisation, innovat...
Af Dorthe Bohlbro, ...
Pris: 495,00 .kr
Rabatpris: 445,50 kr.
Erhvervsjura - for marketing og service, 9. udgave
Erhvervsjura - for ma...
Af Bjarke Tinten, H...
Pris: 325,00 .kr
Rabatpris: 292,50 kr.
Globaløkonomi til marketing og service, 3. udgave
Globaløkonomi til mar...
Af Hans Jørgen Bied...
Pris: 450,00 .kr
Rabatpris: 405,00 kr.
Globaløkonomi til marketing og service - opgaver, 3. udgave
Globaløkonomi til mar...
Af Peter Trier
Pris: 175,00 .kr
Rabatpris: 157,50 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.