Viser: Interfacedesign

Interfacedesign - Fra idé til digital prototype, 1. udgave

Interfacedesign

Fra idé til digital prototype
Morten Rold
(2019)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
325,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
Interfacedesign, 1. udgave
Søgbar e-bog

Interfacedesign Vital Source e-bog

Morten Rold
(2019)
Samfundslitteratur
262,00 kr. 235,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Paperback: 280 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (Maj 2019)
  • ISBN: 9788759331613
De fleste kender nok frustrationen ved websites og apps, hvor interfacet er så uforståeligt eller besværligt at bruge, at vi opgiver at løse den opgave, vi havde sat os for. Omvendt kender vi også tilfredsstillelsen ved websites, hvor interfacet er så intuitivt og enkelt at bruge, at det føles som om, det er skræddersyet til netop os. Interfacedesign fra idé til digital prototype lærer dig at designe et interface, der "føles rigtigt" for brugeren.I bogen deles designprocessen op i fem trin, der sikrer, at du får forholdt sig aktivt til de problemstillinger, der er særligt afgørende i forhold til interfacedesign, og samtidig sørger for, at du som designer får brugt dine ressourcer mest effektivt. Du lærer bl.a. at arbejde med idé- og konceptudvikling, sketching, task flows, wireframes, typografi, farver, navigationsdesign og digitale prototyper.Bogen henvender sig til multimediedesignere, webdesignere, interaktionsdesignere, grafiske designere, UI/UX-designere, front-end-udviklere og andre, der arbejder med visuelt design og design af digitale brugeroplevelser.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Samfundslitteratur (Maj 2019)
  • ISBN: 9788759334355

Læs også på Morten Rolds site: https://interfacedesign.net


Du kender nok frustrationen ved websites og apps, hvor interfacet er så besværligt at bruge, at du opgiver det, du ville. Omvendt er der tilfredsstillelsen, når interfacet er så intuitivt og enkelt at bruge, at det føles, som om det er skræddersyet til en. Interfacedesign. Fra idé til digital prototype lærer dig at designe et interface, der "føles rigtigt" for brugeren.


I bogen deles designprocessen op i fem trin, der sikrer, at du får forholdt dig aktivt til de problemstillinger, der er særligt afgørende i forhold til interfacedesign, og samtidig sørger for, at du som designer får brugt dine ressourcer mest effektivt. Du lærer bl.a. at arbejde med idé- og konceptudvikling, skitsering, taskflows, wireframes, typografi, farver, navigationsdesign og digitale prototyper.


Bogen henvender sig til kommende og nuværende multimediedesignere, webdesignere, interaktionsdesignere, grafiske designere, UI/UX-designere, frontend-udviklere og andre, der arbejder med visuelt design og design af digitale brugeroplevelser.

Licens varighed:
Online udgaven er tilgængelig: 365 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Lederens forretningsforståelse i en turbulent verden (IBOG), 1. udgave
Online bog

Lederens forretningsforståelse i en turbulent verden (IBOG) Online bog

Hans Reitzels Forlag (2021)
285,00 kr.
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag
miniaturebillede af omslaget til Analyse i praksis (IBOG), 2. udgave
Online bog

Analyse i praksis (IBOG) Online bog

(2022)
335,00 kr.
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag
miniaturebillede af omslaget til CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder - Mindset, strategi, ledelse og performance i fremtidens forretningsmodeller, 1. udgave

CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder

Mindset, strategi, ledelse og performance i fremtidens forretningsmodeller
Per Østergaard Jacobsen
Efficiens (2020)
350,00 kr. 315,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Online markedsføring - Den store grundbog, 6. udgave

Online markedsføring - Den store grundbog

Anders Hingeberg, Jakob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen
Kursusfabrikken (2021)
495,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Digital Marketing Fundamentals, 2. udgave
Søgbar e-bog

Digital Marketing Fundamentals Vital Source e-bog

Marjolein Visser, Berend Sikkenga og Mike Berry
Taylor & Francis (2021)
537,00 kr. 483,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en Vital Source e-bog, som kan læses offline i Bookshelf ebogslæseren - og online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, notetagning m.v.

 

Bookshelf læseren findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, klik her.