Viser: International markedsføring

International markedsføring - lærebog, 7. udgave

International markedsføring - lærebog

Susanne Østergaard Olsen Mette Risgaard Olsen Ivan Hassinggaard Mia Post-Lundgaard Bjarne Warming Jensen Finn Rolighed Andersen
(2023)
Sprog: Dansk
Trojka
579,95 kr. 521,96 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
International markedsføring, 7. udgave
Søgbar e-bog

International markedsføring Vital Source e-bog

Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
(2023)
Trojka
499,00 kr. 449,10 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 7. Udgave
  • Hæftet: 880 sider
  • Udgiver: Trojka (August 2023)
  • ISBN: 9788771541731
International markedsføring, 7. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.

Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.


Bæredygtighed er blevet et vilkår for mange virksomheder   Det må vurderes, at bæredygtighed i de kommende år vil blive indarbejdet i stort set alle sammenhænge på tilsvarende vis, som vi har set det ske i relation til digitalisering. I lærebogen har vi bestræbt os på at indarbejde bæredygtighed, hvor det giver mening - ikke mindst i relation til forretningsforståelse, den tredobbelte bundlinje samt virksomhedens værdigrundlag herunder virksomhedens Mission, Vision og Værdier.
Digitalisering er en naturlighed i dag Digitalisering er i dag til stede i stort set alle sammenhænge – ikke mindst inden for markedsføring. Bogens indhold omkring digitalisering er blevet opdateret med seneste viden suppleret med nye eksempler. 

Undervisningsmaterialet omfatter foruden lærebogen en omfattende opgavesamling med cases og opgaver.

Detaljer om varen

  • 7. Udgave
  • Vital Source E-book
  • Udgiver: Trojka (August 2023)
  • Forfattere: Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
  • ISBN: 9788771541748
International markedsføring, 7. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.

Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:

Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til International markedsføring - Cases og opgaver, 7. udgave
Søgbar e-bog

International markedsføring - Cases og opgaver Vital Source e-bog

Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
Trojka (2019)
168,00 kr. 151,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Organisation, 7. udgave
Søgbar e-bog

Organisation Vital Source e-bog

Erik Staunstrup, Peter Lütken Hertel-Storm og Niels Vestergaard Olsen
Trojka (2021)
378,00 kr. 340,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Statistik for ikke-statistikere
Søgbar e-bog

Statistik for ikke-statistikere Vital Source e-bog

Birger Stjernholm Madsen
Samfundslitteratur (2017)
238,00 kr. 214,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne, 7. udgave
Søgbar e-bog

Erhvervsøkonomi til akademiuddannelserne Vital Source e-bog

Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen, Morten Dalbøge og Tilde Mathiasen Kornum
Hans Reitzels Forlag (2024)
480,00 kr. 432,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsret til markedsføring og salg, 1. udgave
Søgbar e-bog

Erhvervsret til markedsføring og salg Vital Source e-bog

Louise Kragh Ottesen
Djøf Forlag (2024)
251,00 kr. 225,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - eller Bookshelf online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, notetagning m.v.

 

Bookshelf læseren findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, klik her.