Viser: Business Model Generation
Business Model Generation
Alexander Osterwalder og Yves Pigneur
(2013)
Sprog: Dansk
Gyldendal
399,00 kr.
359,10 kr.
2 stk på lager
Hvor er varen på lager?om ca. 2 hverdage
Detaljer om varen
- Hæftet: 288 sider
- Udgiver: Gyldendal (Januar 2013)
- Forfattere: Alexander Osterwalder og Yves Pigneur
- ISBN: 9788702145502
Det er svært at lave en forretningsmodel, fordi der er så mange ting at tage hensyn til, og fordi de fleste er usikre på, om de kan. Med denne bog får læseren en meget enkel og let tilgængelig skabelon til at lave en forretningsmodel.
Det er en håndbog for nytænkere, banebrydere og rebeller med ambitioner om at trodse forældede forretningsmodeller og designe morgendagens virksomheder.
Det er en bog for forretningsmodel-generationen. Bogen er en af de mest omtalte business-bøger inden for de seneste år. Fordi bogen er super brugbar for både store og små virksomheder og også enmandsvirksomheder, og derfor er den faktisk allerede blevet populær i Danmark. H
vordan laver man så en forretningsmodel? Jo, man udfylder et ”strategilærred”, som er en skabelon, med de ting, man skal bruge, og så er man i gang, let og elegant, uanset hvilken forretning man ønsker at lave, eller hvad man arbejder med.
Det er en håndbog for nytænkere, banebrydere og rebeller med ambitioner om at trodse forældede forretningsmodeller og designe morgendagens virksomheder.
Det er en bog for forretningsmodel-generationen. Bogen er en af de mest omtalte business-bøger inden for de seneste år. Fordi bogen er super brugbar for både store og små virksomheder og også enmandsvirksomheder, og derfor er den faktisk allerede blevet populær i Danmark. H
vordan laver man så en forretningsmodel? Jo, man udfylder et ”strategilærred”, som er en skabelon, med de ting, man skal bruge, og så er man i gang, let og elegant, uanset hvilken forretning man ønsker at lave, eller hvad man arbejder med.
Andre har også købt
Strategi i vindervirksomheder
Jørgen Lægaard og Mikael West
Jyllands-Postens Forlag
(2021)
700,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
The Designing for Growth Field Book
A Step-By-Step Project Guide
Jeanne Liedtka og Tim Ogilvie
Columbia University Press
(2019)
169,00 kr.
152,10 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
Designing for Growth
A Design Thinking Tool Kit for Managers
Jeanne Liedtka og Tim Ogilvie
Columbia University Press
(2011)
275,00 kr.
247,50 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Ole E. Andersen og Poul K. Faarup
Gyldendal
(2021)
450,00 kr.
405,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
om ca. 3 hverdage
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
om ca. 3 hverdage