Viser: Sig du kan li mig - Indholdsstrategi for sociale medier
Sig du kan li' mig (epub)
Indholdsstrategi for sociale medier
(2015)
Sig du kan li mig
Indholdsstrategi for sociale medier
Astrid Haug
(2015)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- Epub
- Udgiver: Gyldendal (Maj 2015)
- ISBN: 9788702183399
"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig.
På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier.
Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier.
Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne:
· Find jeres formål med at anvende sociale medier
· Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne
· Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om
· Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen
· Få organisationen og medarbejderne med i strategien.
500 page-prints
Højtlæsning af tekst: Nej
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Hæftet: 228 sider
- Udgiver: Gyldendal (Maj 2015)
- ISBN: 9788702183382
Andre har også købt
Organisation
Lærebog 7. udg
Peter Lütken Hertel-Storm og Niels Vestergaard Olsen
Studiegrupper
Samarbejde og facilitering
Lisbet Rask, Morten Birk Hansen, Ib Ravn og Anne Katrine Rask
Erhvervsjura - for de finansielle uddannelser
Kennet Fischer Föh, Bjarke Tinten, Helle Næss-Schmidt Risdal, Mille Alberg Skammelsen, Lotte Mohr Dupont-Mersing, Mitzi Hjuler Jacobsen, Tage Bergsbo, Tom Bramminge Christensen, UCL , Sonny Kristoffersen og Bo Stærke Jensen
om ca. 3 hverdage