Viser: Salg og kommunikation - personligt, socialt og internationalt
Salg og kommunikation
personligt, socialt og internationalt
Mette Risgaard Olsen og Louise Grue Bennike
(2016)
Sprog: Dansk
Gyldendal
400,00 kr.
Denne bog er desværre udsolgt fra forlaget og kan derfor ikke skaffes. Vi beklager.
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Hæftet: 240 sider
- Udgiver: Gyldendal (August 2016)
- Forfattere: Mette Risgaard Olsen og Louise Grue Bennike
- ISBN: 9788741261379
Det moderne, målrettede lærebogsmateriale om, hvordan du bliver en effektiv, resultatorienteret sælger. Bogen kombinerer den bedste delen af den klassiske trykte lærebog med digitalt undervisningsmateriale i form af videoer, cases mv. Bogen kommer rundt om alle aktuelle aspekter ved et godt salg: Kommunikation Persontypologier Forberedelse Salgsteknik Forhandling Datadrevet salg Social selling Kulturforståelse og kulturel selvforståelse Kulturel intelligens i salg Salgsplanlægning Bogen kan med fordel kombineres med online læringsmateriale på portalen salgogkommunikation.hansreitzel.dk, hvor der bl.a. findes videocases og interaktive modeller. Salg og kommunikation er primært udviklet til erhvervsakademierne og er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom. På forlagets site for undervisere findes bl.a. lektionsplan og opgaver til bogen. Kontakt forlaget på hrf@hansreitzel.dk for at få adgang.
Andre har også købt
Tværmedial markedskommunikation
videregående uddannelser
Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
Hans Reitzel
(2021)
450,00 kr.
405,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Markedskommunikation
Birgitte Nygaard Alexandersen, Maiken Ploug Krogslund, Susanne Meldgaard og Poul K. Faarup
Gyldendal
(2018)
395,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Introduktion til markedsføring på sociale medier
Facebook og LinkedIn
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
Hans Reitzel
(2020)
275,00 kr.
247,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Designing for Growth
A Design Thinking Tool Kit for Managers
Jeanne Liedtka og Tim Ogilvie
Columbia University Press
(2011)
275,00 kr.
247,50 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
om ca. 10 hverdage
The Designing for Growth Field Book
A Step-By-Step Project Guide
Jeanne Liedtka og Tim Ogilvie
Columbia University Press
(2019)
179,00 kr.
161,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.