Viser: Supply chain management og marketing - Organisering og optimering af forsyningskæden
Supply chain management og marketing Vital Source e-bog
Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
(2023)
Supply chain management og marketing Vital Source e-bog
Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
(2023)
Supply chain management og marketing Vital Source e-bog
Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
(2023)
Supply chain management og marketing
Organisering og optimering af forsyningskæden
Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
(2016)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (April 2023)
- Forfattere: Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
- ISBN: 9788702418231
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (April 2023)
- Forfattere: Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
- ISBN: 9788702418231R365
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (April 2023)
- Forfattere: Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
- ISBN: 9788702418231R180
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Hæftet: 232 sider
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2016)
- Forfattere: Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
- ISBN: 9788741263656
Supply chain management og marketing er en ny, praksisnær lærebog om forsyningskæden, der gennemgår optimeringsmuligheder både upstream og downstream i forsyningskæden.
Læseren bliver i stand til at planlægge og gennemføre valg af distributionskanaler og anvendelse af mellemhandlere og agenter i både dansk og international distribution. Endvidere gør bogen læseren i stand til at optimere de væsentligste kanaler på BtB- og BtC-markederne, herunder detailleddets fysiske og webbaserede butikker samt integrationen mellem kanaler i form af omnichannel.
Bogen gør ligeledes læseren i stand til at træffe valg om sortimentsstyring, håndtere relationer og fastlægge de planlægningsprincipper, der skal styre forsyningskædens aktiviteter på baggrund af viden om kædens målgruppe. Endelig gennemgås også indkøb samt styring af lagre og fysisk distribution i forsyningskæden. Udgangspunktet for bogen er SCM-tankegangen, hvor der tænkes i logistisk effektivitet og optimal logistisk strategi.
Bogen er rettet mod praksisorienterede erhvervsrettede uddannelser og passer fx til 2. semester på markedsføringsøkonomuddannelsen.
På forlagets site for undervisere findes en detaljeret lektionsplan og andre materialer til undervisere. Kontakt forlaget på hrf@hansreitzel.dk for at få adgang.