Viser: Sociale medier

Sociale medier, 1. udgave

Sociale medier

Ezio Pillon, Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Rikke Dinnetz, Benjamin Rud Elberth, Troels Pleimert og Filip Wallberg
(2017)
Sprog: Dansk
Gyldendal
400,00 kr.
Denne bog er desværre udsolgt fra forlaget og kan derfor ikke skaffes. Vi beklager.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 304 sider
  • Udgiver: Gyldendal (August 2017)
  • Forfattere: Ezio Pillon, Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Rikke Dinnetz, Benjamin Rud Elberth, Troels Pleimert og Filip Wallberg
  • ISBN: 9788741268354
Sociale medier er en praksisnær introduktion til kommunikation og markedsføring på sociale medier. Læseren introduceres til centrale kommunikationsteorier og metoder, der er anvendelige til såvel analysen som udarbejdelsen af sociale medie-strategier. Bogens forfattere, der henter deres erfaring fra praksis, undervisning og forskning, illustrerer forklaringsmodellerne med eksempler og cases. Sociale medier henvender sig til to overordnede målgrupper: dem, der har brug for at danne sig det store overblik over mediernes baggrund og forskelligartede styrker og svagheder (som for eksempel undervisere og instruktører), og dem, der overvejer at anvende en eller flere sociale medieplatforme i praksis. I otte kapitler gennemgår lærebogen: • Sociale medier – en introduktion • Analyse af sociale medier • Social media-strategi • Ledelse i en 2 .0-verden • Brand communities • Møder mellem mennesker – offline og online • Markedsføring på sociale medier • Nyhedsformidling på sociale medier Bogen er rettet mod erhvervsuddannelse og videreuddannelse og passer bl.a. til Akademiuddannelsen i Sociale medier. Den passer desuden til læreruddannelsen samt tilvalgsfag i Medier ved universitetet.

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Content Marketing bogen, 3. udgave

Content Marketing bogen

Joakim Ditlev og Signe Damgaard Jepsen
Content marketing bogen (2020)
295,00 kr. 265,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Faglig videndeling på sociale medier - Thought Leadership og Personal Knowledge Management i praksis, 1. udgave

Faglig videndeling på sociale medier

Thought Leadership og Personal Knowledge Management i praksis
Hans Christian Christiansen
Gyldendal (2020)
300,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til International Markedsføring, lærebog, 6. udgave

International Markedsføring, lærebog

Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen, Mia Post-Lundgaard og Ivan Hassinggaard
Trojka (2019)
550,00 kr. 495,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave.
miniaturebillede af omslaget til Forhandling og kommunikation

Forhandling og kommunikation

Mette Hald
Hans Reitzel (2013)
200,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Sig du kan li mig - Indholdsstrategi for sociale medier, 2. udgave

Sig du kan li mig

Indholdsstrategi for sociale medier
Astrid Haug
Gyldendal (2015)
300,00 kr. 270,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.