Viser: Strategisk salg

Strategisk salg (I-bog)
Online bog

Strategisk salg (I-bog) Online bog

(2018)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
320,00 kr.
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag
Strategisk salg

Strategisk salg

Brian Kruse Jacobsen, Niels Holme og Claus Thomsen
(2018)
Sprog: Dansk
Gyldendal
400,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)

Detaljer om varen

  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2018)
  • ISBN: 9788741271941
TRATEGISK SALG er en praksisnær lærebog, der omhandler salg på et strategisk niveau. Bogens mange praktiske eksempler gør den anvendelig for både studerende og praktikere.

Bogen gennemgår:

• de nyeste trends omkring salgsudvikling • sælgerens rolle • salgsstrategi • markedssegmentering • salgsorganisering og sammensætning af teams • key account management • salgsledelse • performancesamtalen • salg gennem netværk og sociale medier • relationssalg og projektsalg • forhandling • salgskultur • risikostyring i salget

STRATEGISK SALG er rettet direkte mod undervisning i emnet salg på videregående uddannelser.

Den er opbygget, så den dækker pensum for faget Strategisk salg på Akademiuddannelsen i international handel og markedsføring, men kan bruges på uddannelserne Markedsføringsøkonom, Serviceøkonom, Finansøkonom og Diplom i International handel og markedsføring.

Bogen er skrevet af erfarne undervisere og praktikere: Brian Kruse Jacobsen, markedschef på Erhvervsakademi Aarhus Niels Holme, partner og direktør i konsulent og softwarehuset TheLeadCompany (TLC) Susie Lynge, partner i Netværks Akademiet, foredragsholder, underviser, forfatter og certificeret erhvervscoach Søren Hilligsøe, lektor på Erhvervsakademi Aarhus, ekstern lektor på Aarhus Universietet, visiting lecturer ved Cologne Business School og senior training consultant ved the Canning School, London Claus Thomsen, konsulent, ekstern underviser hos Lederne og Copenhagen Business Academy
Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.

For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.

E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.

Bogen kan ikke downloades.

Detaljer om varen

  • Hæftet: 332 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Januar 2018)
  • Forfattere: Brian Kruse Jacobsen, Niels Holme og Claus Thomsen
  • ISBN: 9788741271613
STRATEGISK SALG er en praksisnær lærebog, der omhandler salg på et strategisk niveau. Bogens mange praktiske eksempler gør den anvendelig for både studerende og praktikere. Bogen gennemgår: de nyeste trends omkring salgsudvikling sælgerens rolle salgsstrategi markedssegmentering salgsorganisering og sammensætning af teams key account management salgsledelse performancesamtalen salg gennem netværk og sociale medier relationssalg og projektsalg forhandling salgskultur risikostyring i salget. STRATEGISK SALG er rettet direkte mod undervisning i emnet salg på videregående uddannelser. Den er opbygget, så den dækker pensum for faget Strategisk salg på Akademiuddannelsen i international handel og markedsføring, men kan bruges på uddannelserne Markedsføringsøkonom, Serviceøkonom, Finansøkonom og Diplom i International handel og markedsføring. Bogen er skrevet af erfarne undervisere og praktikere: Brian Kruse Jacobsen, markedschef på Erhvervsakademi Aarhus Niels Holme, partner og direktør i konsulent og softwarehuset TheLeadCompany (TLC) Susie Lynge, partner i Netværks Akademiet, foredragsholder, underviser, forfatter og certificeret erhvervscoach Søren Hilligsøe, lektor på Erhvervsakademi Aarhus, ekstern lektor på Aarhus Universietet, visiting lecturer ved Cologne Business School og senior training consultant ved the Canning School, London Claus Thomsen, konsulent, ekstern underviser hos Lederne og Copenhagen Business Academy

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Salg og salgsledelse, 3. udgave

Salg og salgsledelse

Gyldendal (2017)
450,00 kr. 405,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Forstå salg - og find din egen vej, 1. udgave

Forstå salg

og find din egen vej
Nicolai Jacques Sørensen
Gyldendal (2018)
500,00 kr. 450,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Strategisk ledelse som meningsskabende processer

Strategisk ledelse som meningsskabende processer

Mette Vinther Larsen og Jørgen Gulddahl Rasmussen
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (2013)
350,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Meningsskabelse, organisering og ledelse - en introduktion til Weicks univers, 2. udgave

Meningsskabelse, organisering og ledelse

en introduktion til Weicks univers
Sverri Hammer og James Høpner
Samfundslitteratur (2019)
299,00 kr. 269,10 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Lederen mellem tvivl og handlekraft - Paradokser og personligt lederskab

Lederen mellem tvivl og handlekraft

Paradokser og personligt lederskab
Lotte S. Lüscher
Dansk psykologisk Forlag (2017)
350,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.