Viser: Globaløkonomi til marketing og service (IBOG)
Globaløkonomi til marketing og service (IBOG) Online bog
(2020)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
365,00 kr.
Denne titel er udgået og kan derfor ikke bestilles. Vi beklager.
Detaljer om varen
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2020)
- ISBN: 9788741273624
Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.
For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.
E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.
Bogen kan ikke downloades.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.
For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.
E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.
Bogen kan ikke downloades.
Andre har også købt
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave.
Statistik for ikke-statistikere Vital Source e-bog
Birger Stjernholm Madsen
Samfundslitteratur
(2017)
238,00 kr.
214,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Organisation
Lærebog 7. udg
Peter Lütken Hertel-Storm og Niels Vestergaard Olsen
Trojka
(2021)
463,00 kr.
416,70 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
International Markedsføring, lærebog
Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen, Mia Post-Lundgaard og Ivan Hassinggaard
Trojka
(2019)
550,00 kr.
495,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave.
Supply chain management og marketing
Organisering og optimering af forsyningskæden
Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
Hans Reitzel
(2016)
350,00 kr.
315,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.