Viser: Introduktion til markedsføring på sociale medier - Facebook og LinkedIn
Introduktion til markedsføring på sociale medier Vital Source e-bog
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2022)
Hans Reitzels Forlag
264,00 kr.
237,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Introduktion til markedsføring på sociale medier Vital Source e-bog
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2022)
Hans Reitzel
242,00 kr.
217,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Introduktion til markedsføring på sociale medier Vital Source e-bog
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2022)
Hans Reitzel
165,00 kr.
148,50 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Introduktion til markedsføring på sociale medier
Facebook og LinkedIn
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2020)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
295,00 kr.
265,50 kr.
5 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (April 2022)
- Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
- ISBN: 9788702418224
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (April 2022)
- Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
- ISBN: 9788702418224R365
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (April 2022)
- Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
- ISBN: 9788702418224R180
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Hæftet: 208 sider
- Udgiver: Hans Reitzel (Juli 2020)
- Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
- ISBN: 9788741278360
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Bogen indeholder blandt andet:
- de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd
- kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus
- markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring
- principperne for influencer-markedsføring
- metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring
- konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler
Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.
Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.
Andre har også købt
Grundlæggende statistik
for markedsføring og salg
Kenneth Hansen
Hans Reitzel
(2013)
200,00 kr.
180,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Salg og kommunikation
personligt, socialt og internationalt
Hans Reitzel
(2022)
445,00 kr.
400,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.