Viser: Introduktion til markedsføring på sociale medier - Facebook og LinkedIn

Introduktion til markedsføring på sociale medier, 1. udgave
Søgbar e-bog

Introduktion til markedsføring på sociale medier Vital Source e-bog

Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2022)
Hans Reitzels Forlag
264,00 kr. 237,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Introduktion til markedsføring på sociale medier, 1. udgave

Introduktion til markedsføring på sociale medier Vital Source e-bog

Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2022)
Hans Reitzel
242,00 kr. 217,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Introduktion til markedsføring på sociale medier, 1. udgave

Introduktion til markedsføring på sociale medier Vital Source e-bog

Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2022)
Hans Reitzel
165,00 kr. 148,50 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Introduktion til markedsføring på sociale medier - Facebook og LinkedIn, 1. udgave

Introduktion til markedsføring på sociale medier

Facebook og LinkedIn
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2020)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
295,00 kr. 265,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (April 2022)
  • Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
  • ISBN: 9788702418224
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (April 2022)
  • Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
  • ISBN: 9788702418224R365
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (April 2022)
  • Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
  • ISBN: 9788702418224R180
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 208 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juli 2020)
  • Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
  • ISBN: 9788741278360

Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.

Bogen indeholder blandt andet:

  • de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd
  • kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus
  • markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring
  • principperne for influencer-markedsføring
  • metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring
  • konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler

Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.

Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Grundlæggende statistik - for markedsføring og salg, 1. udgave

Grundlæggende statistik

for markedsføring og salg
Kenneth Hansen
Hans Reitzel (2013)
200,00 kr. 180,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Ledelse i praksis, 5. udgave

Ledelse i praksis

Niels Vestergaaard Olsen og Lone Hermann
Trojka (2021)
463,00 kr. 416,70 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til

Cal Newport
Little, Brown Book Group Limited (2016)
195,00 kr. 175,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Organisation, innovation og supply chain management, 1. udgave

Organisation, innovation og supply chain management

Dorthe Bohlbro, Thomas Lindholm Uth, Anne Sejer Hansen og Jes Victor Noldus Christiansen
Gyldendal (2019)
500,00 kr. 450,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave.
miniaturebillede af omslaget til Globaløkonomi til marketing og service, 3. udgave

Globaløkonomi til marketing og service

Hans Jørgen Biede
Hans Reitzel (2022)
480,00 kr. 432,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.