Viser: Nordisk Servicesyn

Nordisk Servicesyn, 2. udgave

Nordisk Servicesyn

(2019)
Sprog: Dansk
Akademisk Forlag
299,00 kr. 269,10 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor er varen på lager?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 232 sider
  • Udgiver: Akademisk Forlag (Juli 2019)
  • ISBN: 9788750059998

Har du tjek på dit serviceDNA og styr på dit servicegen? Kommunikerer du rigtigt, og bruger du samarbejde og høj social kapital til at forbedre din egen og dine medarbejderes service? Begrebet service bruges i flæng, men hvad er egentlig god service? Og findes der en særlig nordisk service? Det er blot nogle af de emner, denne bog tager fat i.

Nordisk servicesyn er skrevet til dig, der arbejder med service, hvad enten du er studerende, underviser, medarbejder, leder eller virksomhedsejer. Hensigten med bogen er at få dialogen om den gode service tilbage til rødderne - dér, hvor vi kan drage nytte af vores nordiske grund­værdier som ligeværdighed, åbenhed, fleksibilitet og ikke mindst tillid. Omdrejningspunktet i bogen er således relationer mellem mennesker: Relationen til gæsten, relationen til kollegaer og relationen til ledelse og samarbejdspartnere.

Nordisk servicesyn kan læses i sammenhæng, men de enkelte kapitler giver også mening som selvstændige tekster og kan bruges uafhængigt af hinanden. Hvert kapitel indeholder:

  • En tilgængelig, praksisnær beskrivelse med betragtninger og værktøjer, der tager udgangspunkt i forskningsbaserede teorier
  • Henvisninger til primærkilderne samlet efter hvert kapitel
  • Inspiration til det daglige arbejde i form af en række øvelser og cases, der kredser om henholdsvis det strategiske, taktiske og det operationelle niveau i virksomheden.

Nordisk servicesyn dækker fagplanernes læringsmål i akademifagene ?ledelse, der skaber social kapital? og ?service?, og den vil ligeledes kunne bruges af Serviceøkonomuddannelsen.

Bogen dækker emner som kommunikation, kropssprog og empati, og som noget nyt er der tilføjet emner som kulturen bag nordisk service, serviceleverancen, moodboard. Herudover inde­holder bogen en række cases og refleksionsopgaver, hvor læseren skal forholde sig til konkrete servicesituationer.

 

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Metode og projektskrivning - en introduktion, 3. udgave

Metode og projektskrivning

en introduktion
Thomas Harboe
Samfundslitteratur (2018)
275,00 kr. 247,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Statistik med Excel

Statistik med Excel

Samfundslitteratur (2012)
219,00 kr. 197,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Organisation og mennesker, 2. udgave

Organisation og mennesker

Bjarne Kousholt
Akademisk Forlag (2019)
600,00 kr. 540,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Moderne markedsføring, 4. udgave

Moderne markedsføring

Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
Hans Reitzel (2022)
550,00 kr. 495,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Metode og projektskrivning, 3. udgave
Søgbar e-bog

Metode og projektskrivning Vital Source e-bog

Samfundslitteratur (2018)
238,00 kr. 214,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.