Viser: Kommunikation i internationale virksomheder 1-2

Kommunikation i internationale virksomheder 1-2, 1. udgave
Søgbar e-bog

Kommunikation i internationale virksomheder 1-2 Vital Source e-bog

Brian L. Due, Thomas Lehman Waaben Toft, Ann Merrit Rikke Nielsen og Mie Femø Nielsen
(2016)
Samfundslitteratur
488,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Kommunikation i internationale virksomheder 1-2

Kommunikation i internationale virksomheder 1-2

Mie Femø Nielsen (red.), Brian L. Due (red.), Thomas L.W. Toft (red.), Gitte Gravengaard (red.) og Ann Merrit Rikke Nielsen (red.)
(2016)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
520,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Samfundslitteratur (August 2016)
  • Forfattere: Brian L. Due, Thomas Lehman Waaben Toft, Ann Merrit Rikke Nielsen og Mie Femø Nielsen
  • ISBN: 9788759326701

Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og tidszoner, mens de jonglerer alskens medier for at nå vigtige strategiske mål. Denne bog har fokus på, hvordan man som medarbejder kommunikerer effektivt i disse komplekse og dynamiske kontekster. Den går i dybden med en række af de vigtigste aspekter inden for interkulturel kommunikation og interaktion i internationale virksomheder og organisationer for at klæde læseren på til at forstå, hvad der kan ligge bag en replik på et videomøde, eller hvad der kan være de forretningsmæssige konsekvenser af en sætning i en e-mail. Med sit sprog- og kommunikationsvidenskabelige udgangspunkt er bogens omdrejningspunkt den daglige professionelle interaktion i internationale virksomheder. Medarbejdernes indbyrdes interaktion har afgørende betydning for virksomhedernes succes, udvikling og vækst.


Bogens emner strækker sig fra forretningsbreve, e-mails, ansigt til ansigt-møder og videomøder over formel og uformel interaktion, teamwork, knowledge management, organisatoriske rutiner og socialisering til indre branding, innovation og forandringskommunikation. Bogen trækker på den nyeste forskning og bygger på data, forfatterne har indsamlet i hele verden, og i bogen gives løbende eksempler fra kommunikativ praksis i lande som Argentina, Brasilien, Danmark, England, Indien, Kina, Tyskland, Ghana, Japan, Rusland, Sverige, Sydafrika, Tyrkiet, Ungarn og USA.


Målgruppen er studerende, der ønsker at dygtiggøre sig inden for international virksomhedskommunikation, såvel som professionelle medarbejdere, der ønsker ajourført viden og inspiration til effektive redskaber til at optimere deres daglige samarbejde i internationale virksomheder.


Bemærk: de to bind kan også købes separat

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • Paperback: 735 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (August 2016)
  • Forfattere: Mie Femø Nielsen (red.), Brian L. Due (red.), Thomas L.W. Toft (red.), Gitte Gravengaard (red.) og Ann Merrit Rikke Nielsen (red.)
  • ISBN: 9788759323878

Medarbejdere i internationale virksomheder skal kunne samarbejde på tværs af organisationer, ledelsesniveauer, lande, faglige baggrunde, kulturer og tidszoner, mens de jonglerer alskens medier for at nå vigtige strategiske mål.

Denne bog har fokus på, hvordan man som medarbejder kommunikerer effektivt i disse komplekse og dynamiske kontekster. Den går i dybden med en række af de vigtigste aspekter inden for interkulturel kommunikation og interaktion i internationale virksomheder og organisationer for at klæde læseren på til at forstå, hvad der kan ligge bag en replik på et videomøde, eller hvad der kan være de forretningsmæssige konsekvenser af en sætning i en e-mail. Med sit sprog- og kommunikationsvidenskabelige udgangspunkt er bogens omdrejningspunkt den daglige professionelle interaktion i internationale virksomheder. Medarbejdernes indbyrdes interaktion har afgørende betydning for virksomhedernes succes, udvikling og vækst.


Bogens emner strækker sig fra forretningsbreve, e-mails, ansigt til ansigt-møder og videomøder over formel og uformel interaktion, teamwork, knowledge management, organisatoriske rutiner og socialisering til indre branding, innovation og forandringskommunikation. Bogen trækker på den nyeste forskning og bygger på data, forfatterne har indsamlet i hele verden, og i bogen gives løbende eksempler fra kommunikativ praksis i lande som Argentina, Brasilien, Danmark, England, Indien, Kina, Tyskland, Ghana, Japan, Rusland, Sverige, Sydafrika, Tyrkiet, Ungarn og USA.


Målgruppen er studerende, der ønsker at dygtiggøre sig inden for international virksomhedskommunikation, såvel som professionelle medarbejdere, der ønsker ajourført viden og inspiration til effektive redskaber til at optimere deres daglige samarbejde i internationale virksomheder.

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Napoleon Soldier of Destiny

Napoleon Soldier of Destiny

Michael Broers
Faber & Faber, Incorporated (2014)
387,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Napoleon - The Decline and Fall of an Empire: 1811-1821

Napoleon

The Decline and Fall of an Empire: 1811-1821
Michael Broers
Pegasus Books (2022)
477,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Personlighed og magt - De mennesker som byggede og ødelagde det moderne Europa, 1. udgave

Personlighed og magt

De mennesker som byggede og ødelagde det moderne Europa
Ian. Kershaw
Gads Forlag (2022)
399,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Hverdagens metaforer

Hverdagens metaforer

George Lakoff og Mark Johnson
Gyldendal (2005)
340,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Konsulent - men hvordan?

Konsulent - men hvordan?

Dorte Nissen
Akademisk Forlag (2016)
369,95 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.