Viser: Forhandling og kommunikation
Forhandling og Kommunikation (Ibog) Online bog
(2013)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
200,00 kr.
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag
Forhandling og kommunikation
Mette Hald
(2013)
Sprog: Dansk
Gyldendal
200,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
om ca. 3 hverdage
Detaljer om varen
- 160 sider
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2013)
- ISBN: 9788741259543
Lærebogen er en simpel og letlæselig guide til forhandlingens præmisser. Den er bygget op over generelle forhandlingsprincipper og afsluttes med øvelser, der tager udgangspunkt i de enkelte afsnit.
Bogen indeholder en gennemgang af Harvard-metoden, forhandlingsstile, en grundig gennemgang af forhandlingens faser og elementer samt en introduktion til kommunikation i forhold til forhandling, fx nonverbal kommunikation og assertionstræning.
Bogen indeholder en gennemgang af Harvard-metoden, forhandlingsstile, en grundig gennemgang af forhandlingens faser og elementer samt en introduktion til kommunikation i forhold til forhandling, fx nonverbal kommunikation og assertionstræning.
Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.
For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.
E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.
Bogen kan ikke downloades.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.
For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.
E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.
Bogen kan ikke downloades.
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Indbundet: 160 sider
- Udgiver: Gyldendal (August 2013)
- ISBN: 9788776758943
Lærebogen er en simpel og letlæselig guide til forhandlingens præmisser. Den er bygget op over generelle forhandlingsprincipper og afsluttes med øvelser, der tager udgangspunkt i de enkelte afsnit. Bogen indeholder en gennemgang af Harvard-metoden, forhandlingsstile, en grundig gennemgang af forhandlingens faser og elementer samt en introduktion til kommunikation i forhold til forhandling, fx nonverbal kommunikation og assertionstræning. Lærebogen er målrettet KVU- og akademiuddannelserne.
Andre har også købt
International Markedsføring, lærebog
Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen, Mia Post-Lundgaard og Ivan Hassinggaard
Trojka
(2019)
550,00 kr.
495,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
International Markedsføring, cases og opgaver
Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen, Mia Post-Lundgaard og Ivan Hassinggaard
Trojka
(2019)
198,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage