SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Yahoo! Web Analytics - Tracking, Reporting, and Analyzing for Data-Driven Insights

Yahoo! Web Analytics - Tracking, Reporting, and Analyzing for Data-Driven Insights

Yahoo! Web Analytics

Tracking, Reporting, and Analyzing for Data-Driven Insights
Dennis R. Mortensen
(2009)
Sprog: Engelsk
John Wiley & Sons, Limited
249,00 kr.
Denne titel er udgået og kan derfor ikke bestilles. Vi beklager.

Detaljer om varen

  • Paperback: 424 sider
  • Udgiver: John Wiley & Sons, Limited (Maj 2009)
  • ISBN: 9780470424247
Companies spent $4.8 billion on Web analytics tools and services in 2007. This book is the only one to show readers how to use Yahoo! s free Web analytics tool.
Offering step-by-step instructions and advanced techniques on how to customize tracking codes, evaluate enterprise and pay-per-click campaigns, track custom fields and internal search, and effectively use data visualization tools, this resource discusses the why of Web analytics as well as the how and reveals secrets and tricks not documented elsewhere.
Topics include reporting results, using dashboards, paid search analysis and optimization, content analysis and optimization, and much more.

Chapter 1 - Getting startedChapter 2 - Content and advanced conversion trackingChapter 3 - Enterprise campaign trackingChapter 4 - Merchandizing tracking and reportingChapter 5 - Advanced implementationsChapter 6 - Working with report resultsChapter 7 - Customizing report resultsChapter 8 - Advanced report customization with templatesChapter 9 - Using dashboardsChapter 10 - Distinctive reports and usageChapter 11 - API UsageChapter 12 - Paid Search analysis and optimizationChapter 13 - Form analysis and optimizationChapter 14 - General content analysis and optimizationAppendix A - Color Insert (Dashboards and Data Visualization)Appendix B - Certified Agency Partners
De oplyste priser er inkl. moms

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.