Viser: Cross-Cultural Management

Cross-Cultural Management, 4. udgave

Cross-Cultural Management Vital Source e-bog

David C. Thomas og Mark F. Peterson
(2016)
Sage Publishing
410,00 kr. 369,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Cross-Cultural Management, 4. udgave
Søgbar e-bog

Cross-Cultural Management Vital Source e-bog

David C. Thomas og Mark F. Peterson
(2016)
Sage Publishing
698,00 kr. 628,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 4. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (dynamic pages)
  • Udgiver: Sage Publishing (December 2016)
  • Forfattere: David C. Thomas og Mark F. Peterson
  • ISBN: 9781506368306R180
Cross-Cultural Management: Essential Concepts, Fourth Edition introduces readers to the fundamentals of cross-cultural management by exploring the influence of culture on interpersonal interactions in organizational settings and examining the ever-increasing number of cross-cultural management challenges that global managers face in today’s workplace. Instead of taking a country specific approach, authors David C. Thomas and Mark F. Peterson offer a predominantly psychological perspective—focusing on the interactions of people from different cultures in organizational settings. This approach shows readers the effects culture has on a wide variety of cross-cultural interactions across organizational contexts.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 4. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Reflowable pages)
  • Udgiver: Sage Publishing (December 2016)
  • Forfattere: David C. Thomas og Mark F. Peterson
  • ISBN: 9781506368306
Cross-Cultural Management: Essential Concepts, Fourth Edition introduces readers to the fundamentals of cross-cultural management by exploring the influence of culture on interpersonal interactions in organizational settings and examining the ever-increasing number of cross-cultural management challenges that global managers face in today’s workplace. Instead of taking a country specific approach, authors David C. Thomas and Mark F. Peterson offer a predominantly psychological perspective—focusing on the interactions of people from different cultures in organizational settings. This approach shows readers the effects culture has on a wide variety of cross-cultural interactions across organizational contexts.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Business Ethics: Managing Corporate Citizenship and Sustainability in the Age of Globalization, 5. udgave
Søgbar e-bog

Business Ethics: Managing Corporate Citizenship and Sustainability in the Age of Globalization Vital Source e-bog

Andrew Crane, Dirk Matten, Sarah Glozer og Laura Spence
Oxford University Press (2019)
536,00 kr. 482,40 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Kotler: Marketing Management, 4. udgave
Søgbar e-bog

Kotler: Marketing Management Vital Source e-bog

Phil T. Kotler, Kevin Lane Keller, Malcolm Goodman, Mairead Brady og Torben Hansen
Pearson International (2019)
663,00 kr. 596,70 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til An Introduction to the Philosophy of Management, 1. udgave
Søgbar e-bog

An Introduction to the Philosophy of Management Vital Source e-bog

Paul Griseri
Sage Publishing (2013)
423,00 kr. 380,70 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til An Introduction to the Philosophy of Management

An Introduction to the Philosophy of Management

Paul Griseri
SAGE Publications, Limited (2013)
310,00 kr. 279,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Help Marketing Bogen - Grundbogen i digital markedsføring , 2. udgave

Help Marketing Bogen

Grundbogen i digital markedsføring
(2021)
1.058,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en tidsbegrænset Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - og online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, note tagning m.v.

 

Bookshelf appen findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, se vores FAQ.

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - eller Bookshelf online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, notetagning m.v.

 

Bookshelf læseren findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, klik her.