Viser: Er der nogen hjemme i strategihuset? - Sæt retning med vision, mission, værdier og strategier

Er der nogen hjemme i strategihuset?, 1. udgave

Er der nogen hjemme i strategihuset? Vital Source e-bog

Christian Nyvang Qvick
(2023)
Hans Reitzel
199,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Er der nogen hjemme i strategihuset?, 1. udgave
Søgbar e-bog

Er der nogen hjemme i strategihuset? Vital Source e-bog

Christian Nyvang Qvick
(2023)
Hans Reitzels Forlag
337,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Er der nogen hjemme i strategihuset?, 1. udgave

Er der nogen hjemme i strategihuset? Vital Source e-bog

Christian Nyvang Qvick
(2023)
Hans Reitzel
299,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Er der nogen hjemme i strategihuset? - Sæt retning med vision, mission, værdier og strategier, 1. udgave

Er der nogen hjemme i strategihuset?

Sæt retning med vision, mission, værdier og strategier
Christian Nyvang Qvick
(2023)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
380,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Oktober 2023)
  • ISBN: 9788702423679R180
Hvordan bliver de fire kernebegreber mission, vision, værdier og strategier til reelle og synligt koblede navigationsredskaber for din organisation – snarere end blot luftig ledelseslingo på kaffekopper og hjemmesider? Der har manglet en dansk bog, som giver svar på det spørgsmål – indtil nu. I denne bog præsenterer ledelsesrådgiver Christian Nyvang Qvick ’strategihuset’. Det er en på én gang simpel og systematisk metode til at arbejde sammenhængende med mission, vision, værdier og strategier. Du får viden om, hvordan du som leder formulerer og kommunikerer mission og vision, så begge dele kan tilføre mening til og sætte retning for, hvad du og dine ansatte i fællesskab skal lykkes med. Du får også indblik i, hvordan du kan udvikle og forankre et værdigrundlag, der kan fremme en ønsket adfærd, ligesom du får præsenteret værktøjer, som hjælper dig med at bringe strategier fra papir til praksis. Er der nogen hjemme i strategihuset? står på et solidt forskningsmæssigt fundament, er skrevet i et personligt og lettilgængeligt sprog og er spækket med virkelighedsnære cases og praksisnære værktøjer, der er lige til at pille ud og bruge. Bogen henvender sig særligt til offentlige ledere, ledere i halvoffentlige organisationer og undervisere og studerende på diplom- og masteruddannelser. Men ledere i private organisationer samt HR-, udviklings-, ledelses- og organisationskonsulenter kan også have stor gavn af bogen.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Oktober 2023)
  • ISBN: 9788702423679
Hvordan bliver de fire kernebegreber mission, vision, værdier og strategier til reelle og synligt koblede navigationsredskaber for din organisation – snarere end blot luftig ledelseslingo på kaffekopper og hjemmesider? Der har manglet en dansk bog, som giver svar på det spørgsmål – indtil nu. I denne bog præsenterer ledelsesrådgiver Christian Nyvang Qvick ’strategihuset’. Det er en på én gang simpel og systematisk metode til at arbejde sammenhængende med mission, vision, værdier og strategier. Du får viden om, hvordan du som leder formulerer og kommunikerer mission og vision, så begge dele kan tilføre mening til og sætte retning for, hvad du og dine ansatte i fællesskab skal lykkes med. Du får også indblik i, hvordan du kan udvikle og forankre et værdigrundlag, der kan fremme en ønsket adfærd, ligesom du får præsenteret værktøjer, som hjælper dig med at bringe strategier fra papir til praksis. Er der nogen hjemme i strategihuset? står på et solidt forskningsmæssigt fundament, er skrevet i et personligt og lettilgængeligt sprog og er spækket med virkelighedsnære cases og praksisnære værktøjer, der er lige til at pille ud og bruge. Bogen henvender sig særligt til offentlige ledere, ledere i halvoffentlige organisationer og undervisere og studerende på diplom- og masteruddannelser. Men ledere i private organisationer samt HR-, udviklings-, ledelses- og organisationskonsulenter kan også have stor gavn af bogen.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Oktober 2023)
  • ISBN: 9788702423679R365
Hvordan bliver de fire kernebegreber mission, vision, værdier og strategier til reelle og synligt koblede navigationsredskaber for din organisation – snarere end blot luftig ledelseslingo på kaffekopper og hjemmesider? Der har manglet en dansk bog, som giver svar på det spørgsmål – indtil nu. I denne bog præsenterer ledelsesrådgiver Christian Nyvang Qvick ’strategihuset’. Det er en på én gang simpel og systematisk metode til at arbejde sammenhængende med mission, vision, værdier og strategier. Du får viden om, hvordan du som leder formulerer og kommunikerer mission og vision, så begge dele kan tilføre mening til og sætte retning for, hvad du og dine ansatte i fællesskab skal lykkes med. Du får også indblik i, hvordan du kan udvikle og forankre et værdigrundlag, der kan fremme en ønsket adfærd, ligesom du får præsenteret værktøjer, som hjælper dig med at bringe strategier fra papir til praksis. Er der nogen hjemme i strategihuset? står på et solidt forskningsmæssigt fundament, er skrevet i et personligt og lettilgængeligt sprog og er spækket med virkelighedsnære cases og praksisnære værktøjer, der er lige til at pille ud og bruge. Bogen henvender sig særligt til offentlige ledere, ledere i halvoffentlige organisationer og undervisere og studerende på diplom- og masteruddannelser. Men ledere i private organisationer samt HR-, udviklings-, ledelses- og organisationskonsulenter kan også have stor gavn af bogen.
Licens varighed:
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 365 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 345 sider
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Maj 2023)
  • ISBN: 9788702395044

Hvordan bliver de fire kernebegreber mission, vision, værdier og strategier til reelle og synligt koblede navigationsredskaber for din organisation – snarere end blot luftig ledelseslingo på kaffekopper og hjemmesider? 

Der har manglet en dansk bog, som giver svar på det spørgsmål – indtil nu. 

I denne bog præsenterer ledelsesrådgiver Christian Nyvang Qvick ’strategihuset’. Det er en på én gang simpel og systematisk metode til at arbejde sammenhængende med mission, vision, værdier og strategier.

Du får viden om, hvordan du som leder formulerer og kommunikerer mission og vision, så begge dele kan tilføre mening til og sætte retning for, hvad du og dine ansatte i fællesskab skal lykkes med. Du får også indblik i, hvordan du kan udvikle og forankre et værdigrundlag, der kan fremme en ønsket adfærd, ligesom du får præsenteret værktøjer, som hjælper dig med at bringe strategier fra papir til praksis. 

Er der nogen hjemme i strategihuset? står på et solidt forskningsmæssigt fundament, er skrevet i et personligt og lettilgængeligt sprog og er spækket med virkelighedsnære cases og praksisnære værktøjer, der er lige til at pille ud og bruge. 

Bogen henvender sig særligt til offentlige ledere, ledere i halvoffentlige organisationer og undervisere og studerende på diplom- og masteruddannelser. Men ledere i private organisationer samt HR-, udviklings-, ledelses- og organisationskonsulenter kan også have stor gavn af bogen.

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Det strategiske lederskab, 3. udgave

Det strategiske lederskab

Jørgen Lægaard og Michael Christiansen
Hans Reitzels Forlag (2025)
540,00 kr. 486,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Opgaveskrivning for praktikere, 1. udgave

Opgaveskrivning for praktikere

Mia Søiberg, Henrik Thomsen, Christina Gamborg Holm, Trine Teglhus og Anni Schmidt Pedersen
Samfundslitteratur (2016)
260,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til International markedsføring - lærebog, 7. udgave

International markedsføring - lærebog

Susanne Østergaard Olsen Mette Risgaard Olsen Ivan Hassinggaard Mia Post-Lundgaard Bjarne Warming Jensen Finn Rolighed Andersen, Mette Risgaard Olsen, Ivan Hassinggaard, Mia Post-Lundgaard, Bjarne Warming Jensen og Finn Rolighed Andersen
Trojka (2023)
579,95 kr. 521,96 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Porto

Porto

(2023)
59,50 kr.
Porto

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.