Viser: Forretningsforståelse - I en foranderlig og konkurrencepræget verden

Forretningsforståelse: I en foranderlig og konkurrencepræget verden, 1. udgave

Forretningsforståelse: I en foranderlig og konkurrencepræget verden Vital Source e-bog

Arne Krogh Nielsen og Henning Knudsen
(2025)
Hans Reitzel
336,00 kr. 302,40 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Forretningsforståelse: I en foranderlig og konkurrencepræget verden, 1. udgave

Forretningsforståelse: I en foranderlig og konkurrencepræget verden Vital Source e-bog

Arne Krogh Nielsen og Henning Knudsen
(2025)
Hans Reitzel
224,00 kr. 201,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Forretningsforståelse: I en foranderlig og konkurrencepræget verden, 1. udgave
Søgbar e-bog

Forretningsforståelse: I en foranderlig og konkurrencepræget verden Vital Source e-bog

Arne Krogh Nielsen og Henning Knudsen
(2025)
Hans Reitzels Forlag
385,00 kr. 346,50 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Forretningsforståelse - I en foranderlig og konkurrencepræget verden, 1. udgave

Forretningsforståelse

I en foranderlig og konkurrencepræget verden
Arne Krogh Nielsen og Henning Knudsen
(2025)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
400,00 kr. 360,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Januar 2025)
  • Forfattere: Arne Krogh Nielsen og Henning Knudsen
  • ISBN: 9788702439892R365
Denne bog viser, hvordan virksomheder kan skabe værdi for kunder, virksomheden og samfundet ved at integrere bæredygtighed, social ansvarlighed og god governance som centrale elementer i moderne forretningsmodeller.
Bogen har en helhedsorienteret tilgang til forretningsforståelse med fokus på økonomi, markedsføring, ledelse, organisering og strategi. Den er skrevet til studerende på faget Forretningsforståelse på både HD-uddannelsen og Den merkantile diplomuddannelse, men også til praktikere i både offentlige og private virksomheder.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Januar 2025)
  • Forfattere: Arne Krogh Nielsen og Henning Knudsen
  • ISBN: 9788702439892R180
Denne bog viser, hvordan virksomheder kan skabe værdi for kunder, virksomheden og samfundet ved at integrere bæredygtighed, social ansvarlighed og god governance som centrale elementer i moderne forretningsmodeller.
Bogen har en helhedsorienteret tilgang til forretningsforståelse med fokus på økonomi, markedsføring, ledelse, organisering og strategi. Den er skrevet til studerende på faget Forretningsforståelse på både HD-uddannelsen og Den merkantile diplomuddannelse, men også til praktikere i både offentlige og private virksomheder.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2025)
  • Forfattere: Arne Krogh Nielsen og Henning Knudsen
  • ISBN: 9788702439892
Denne bog viser, hvordan virksomheder kan skabe værdi for kunder, virksomheden og samfundet ved at integrere bæredygtighed, social ansvarlighed og god governance som centrale elementer i moderne forretningsmodeller.
Bogen har en helhedsorienteret tilgang til forretningsforståelse med fokus på økonomi, markedsføring, ledelse, organisering og strategi. Den er skrevet til studerende på faget Forretningsforståelse på både HD-uddannelsen og Den merkantile diplomuddannelse, men også til praktikere i både offentlige og private virksomheder.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 286 sider
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2025)
  • Forfattere: Arne Krogh Nielsen og Henning Knudsen
  • ISBN: 9788702413373

Denne bog viser, hvordan virksomheder kan skabe værdi for kunder, virksomheden og samfundet ved at integrere bæredygtighed, social ansvarlighed og god governance som centrale elementer i moderne forretningsmodeller.

Bogen har en helhedsorienteret tilgang til forretningsforståelse med fokus på økonomi, markedsføring, ledelse, organisering og strategi. Den er skrevet til studerende på faget Forretningsforståelse på både HD-uddannelsen og Den merkantile diplomuddannelse, men også til praktikere i både offentlige og private virksomheder.

Forfatterne trækker på deres erfaringer fra erhvervslivet og undervisning for at give dig et klart overblik over de vigtigste aspekter af forretningsforståelse. Gennem en rejse i teorier og modeller inviteres du til at udforske, reflektere og danne dine egne meninger om, hvad der skaber værdi i en virksomhed.

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Strategi i vindervirksomheder, 8. udgave

Strategi i vindervirksomheder

Jørgen Lægaard og Mikael Vest
Jyllands-Postens Forlag (2023)
700,00 kr. 630,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.