Viser: Grundlæggende statistik - for markedsføring og salg

Grundlæggende statistik for markedsføring og salg, 1. udgave
Søgbar e-bog

Grundlæggende statistik for markedsføring og salg Vital Source e-bog

Kenneth Hansen
(2013)
Hans Reitzels Forlag
192,00 kr. 172,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Grundlæggende statistik for markedsføring og salg, 1. udgave

Grundlæggende statistik for markedsføring og salg Vital Source e-bog

Kenneth Hansen
(2013)
Hans Reitzel
130,00 kr. 117,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Grundlæggende statistik for markedsføring og salg, 1. udgave

Grundlæggende statistik for markedsføring og salg Vital Source e-bog

Kenneth Hansen
(2013)
Hans Reitzel
186,00 kr. 167,40 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Grundlæggende statistik - for markedsføring og salg

Grundlæggende statistik

for markedsføring og salg
Kenneth Hansen
(2013)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
200,00 kr. 180,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2013)
  • ISBN: 9788702417142
Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data.  I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller,  hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2013)
  • ISBN: 9788702417142R180
Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data.  I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller,  hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2013)
  • ISBN: 9788702417142R365
Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data.  I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller,  hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • Hæftet: 128 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2013)
  • ISBN: 9788741257976

Ny lærebog i statistik. Bogen er solidt fagligt funderet og pædagogisk med mange, gennemgående eksempler fra markedsføringsverdenen. De relevante formler præsenteres, men fokus er på praktisk anvendelse af statistik.
Formålet med bogen er, at den studerende kan anvende forskellige markedsanalysemetoder og statistiske færdigheder til vurdering af data.  I bogen gennemgås bl.a. beskrivende statistik, konfidensintervaller,  hypotesetest, pivottabeller og goodness-of-fit-test.
Bogen dækker pensum til grundlæggende statistik 1 og 2 på markedsføringsøkonomuddannelsen.

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Introduktion til markedsføring på sociale medier - Facebook og LinkedIn, 1. udgave

Introduktion til markedsføring på sociale medier

Facebook og LinkedIn
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
Hans Reitzel (2020)
275,00 kr. 247,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Organisation, innovation og supply chain management, 1. udgave

Organisation, innovation og supply chain management

Dorthe Bohlbro, Thomas Lindholm Uth, Anne Sejer Hansen og Jes Victor Noldus Christiansen
Gyldendal (2019)
500,00 kr. 450,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave.
miniaturebillede af omslaget til Globaløkonomi til marketing og service, 3. udgave

Globaløkonomi til marketing og service

Hans Jørgen Biede
Hans Reitzel (2022)
450,00 kr. 405,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Erhvervsjura - for marketing og service, 9. udgave

Erhvervsjura - for marketing og service

Bjarke Tinten, Hanne Weiss Garne, Kenneth Fischer Foh, Sarah Hedelund og Simon Juul Pedersen
Hans Reitzel (2023)
325,00 kr. 292,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til International Markedsføring, lærebog, 6. udgave

International Markedsføring, lærebog

Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen, Mia Post-Lundgaard og Ivan Hassinggaard
Trojka (2019)
550,00 kr. 495,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.