Viser: Afsætningsstrategi

Afsætningsstrategi (I-bog)
Online bog

Afsætningsstrategi (I-bog) Online bog

(2016)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
400,00 kr.
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag
Afsætningsstrategi, 1. udgave

Afsætningsstrategi

Kirsten Møller Wissing og Steen Olesen
(2016)
Sprog: Dansk
Gyldendal
500,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)

Detaljer om varen

  • Hans Reitzel I-bog: 436 sider
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Maj 2016)
  • ISBN: 9788741261287
Afsætningsstrategi giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer.

Læseren får et overblik over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter.
Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.

For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.

E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.

Bogen kan ikke downloades.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 312 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Marts 2016)
  • Forfattere: Kirsten Møller Wissing og Steen Olesen
  • ISBN: 9788741259765
Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer. Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår: Grundlæggende afsætningsbegreber Metode Styringsgrundlaget i virksomheden Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen Virksomhedens interne forhold Produkters livsforløb - porteføljestyring Virksomhedens forretnings- og vækststrategier Virksomhedens eksterne forhold Branche og konkurrentanalyse Juridiske forhold - konkurrenceret Virksomhedens økonomiske situation Virksomhedens samlede forretningsplan Det er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver. Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Metode og projektskrivning - en introduktion, 3. udgave

Metode og projektskrivning

en introduktion
Thomas Harboe
Samfundslitteratur (2018)
275,00 kr. 247,50 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Forhandling og kommunikation, 1. udgave

Forhandling og kommunikation

Mette Hald
Gyldendal (2013)
200,00 kr. 180,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til International Markedsføring, lærebog, 6. udgave

International Markedsføring, lærebog

Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen, Mia Post-Lundgaard og Ivan Hassinggaard
Trojka (2019)
550,00 kr. 495,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Kommunikation skaber din organisation

Kommunikation skaber din organisation

Heidi Hansen
Gyldendal (2014)
395,00 kr. 355,50 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Studieteknik

Studieteknik

Jakob Ravn
Akademisk Forlag (2004)
220,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.