Viser: Corporate communication - et tværfagligt perspektiv

Corporate communication - et tværfagligt perspektiv, 2. udgave

Corporate communication

et tværfagligt perspektiv
Birgitte Norlyk, Christa Thomsen, Per Vagn Freytag, Elin Brandi Sørensen, Cindie Maagaard, Anders V. Munch og Per Krogh Hansen
(2016)
Sprog: Dansk
Gyldendal
250,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 152 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Januar 2016)
  • Forfattere: Birgitte Norlyk, Christa Thomsen, Per Vagn Freytag, Elin Brandi Sørensen, Cindie Maagaard, Anders V. Munch og Per Krogh Hansen
  • ISBN: 9788741263816
Corporate communication er et paraplybegreb, som dækker over de mangeartede kommunikationsaktiviteter,der udøves i en virksomhed. Fokus er på en stringent og sammenhængende kommunikation af identitet og værdier i dialogen med omverdenen. I det strategiske og praktiske arbejde med corporate communication ligger muligheden for at danne og fastholde billedet af den unikke og troværdige virksomhed. Corporate communication – et tværfagligt perspektiv indeholder: Om corporate communication af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet) Storytelling og corporate communication af Per Krogh Hansen, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet) Om heltefiguren i corporate communication af Cindie Maagaard, Institut for Sprog og Kommunikation, og Birgitte Norlyk Virksomhed med stil – Design i corporate communication af Anders V. Munch, Institut for Design og Kommunikation(Syddansk Universitet) Marketing, Public Relations og corporate communication af Elin Brandi Sørensen, Institut for   Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet) CSR – corporate communication som social ansvarlighed af Christa Thomsen, Institut for   Sprog og Erhvervskommunikation (Aarhus School of Business – Aarhus Universitet) Et strategisk perspektiv på corporate communication af Per V. Freytag, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet), og Birgitte Norlyk Relationer, effektmålinger og gennemsigtighed af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet) Corporate communication – et tværfagligt perspektiv retter sig mod undervisningsforløb på videregående uddannelser samt mod praktikere, der ønsker en opdatering på kommunikationsområdet.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.