Viser: Lederens forretningsforståelse - - i en turbulent verden
Lederens forretningsforståelse i en turbulent verden (IBOG) Online bog
(2021)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
285,00 kr.
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag
Lederens forretningsforståelse
- i en turbulent verden
Arne Krogh Nielsen og John Bech Hansen
(2018)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
350,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor er varen på lager?om ca. 2 hverdage
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2021)
- ISBN: 9788741273952
Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.
For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.
E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.
Bogen kan ikke downloades.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.
For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.
E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.
Bogen kan ikke downloades.
Detaljer om varen
- Hæftet: 232 sider
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2018)
- Forfattere: Arne Krogh Nielsen og John Bech Hansen
- ISBN: 9788741270456
Hvordan fungerer en virksomheds forretning, og hvordan skabes værdi for både kunden, virksomheden og samfundet? I Lederens forretningsforståelse giver forfatterne indsigt i og forståelse for de forskellige aspekter i det at drive en virksomhed, både inden for økonomi, markedsføring, ledelse og organisering samt strategi. Bogen søger således at give læseren en holistisk tilgang til at forstå virksomheden som en sammenhængende forretning. Bogen er anvendelig inden for alle typer af forretning og er således ikke målrettet nogen specifik branche. Det er forfatternes opfattelse, at alle typer af virksomheder, både offentlige og private, fungerer efter nogle af de samme principper, der går ud på at skabe værdi for virksomheden. Kunde- og interessentbegrebet skal derfor ses i et bredt perspektiv, ligesom det gælder for virksomhedsbegrebet. Alle kapitler indeholder en række øvelser i relation til emnerne, og hvert kapitel afsluttes med refleksionsspørgsmål. Det er hensigten, at læseren selv relaterer til egen praksis, så den tilegnede viden bliver så virkelighedsnær som mulig. Hvert kapitel kan læses for sig, men læst i en sammenhæng gives et godt overblik over bogens tema – forretningsforståelse i en turbulent verden. Bogen er skrevet til akademifaget Lederens forretningsforståelse, som er et valgfag inden for ledelseslinjen. Bogen kan også anvendes til tværfaglig undervisning på akademi- og diplomniveau samt på interne efteruddannelser af eksisterende ledere på alle niveauer.
Andre har også købt
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
Entrepreneurship - International Student Edition
The Practice and Mindset
Heidi M. Neck, Christopher P. Neck og Emma L. Murray
SAGE Publications, Incorporated
(2020)
648,00 kr.
583,20 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder
Mindset, strategi, ledelse og performance i fremtidens forretningsmodeller
Per Østergaard Jacobsen
Efficiens
(2020)
350,00 kr.
315,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
Digital Marketing Fundamentals
Taylor & Francis Group
Taylor & Francis Group
(2021)
568,00 kr.
511,20 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
Erhvervsøkonomi - videregående uddannelser
Knud Erik Bang, Jan Furbo Sørensen og Bo Sundvang
Hans Reitzel
(2019)
525,00 kr.
472,50 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage