Viser: Retail Management - Konceptudvikling og styring

Retail Management - Konceptudvikling og styring, 5. udgave

Retail Management

Konceptudvikling og styring
Peter Skjold Mogensen
(2021)
Sprog: Dansk
Retail Books
379,00 kr.
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.

Detaljer om varen

  • 5. Udgave
  • Hæftet: 189 sider
  • Udgiver: Retail Books (Juli 2021)
  • ISBN: 9788799867554
Retail Management - Konceptudvikling og styring, giver en teoretisk og praksisorienteret introduktion til detailbutikkens muligheder i forhold til konceptudvikling og styring.

På baggrund af en historisk og strukturel gennemgang af den nationale og internationale detailhandel, introduceres konceptmodellen. Konceptmodellen viser trin for trin, hvordan butikken kan opbygge og udvikle sit koncept, med inddragelse af relevante teorier og praktiske eksempler fra detailbranchen.

Bogen tager udgangspunkt i fysiske butikker, men inddrager også elementer fra e-handel, herunder e-konceptet.

Bogen er tilpasset undervisningsministeriets fagmodulbeskrivelse for konceptstyring på Akademiuddannelsen i retail (AU Retail).

Lærebogen er ligeledes velegnet til KVU niveau, herunder Handelsøkonomuddannelsen, Markedsføringsøkonomuddannelsen og Serviceøkonomudannelsen, hvor fagområdet indgår i uddannelsesforløbet, evt. som valgfag i detailledelse (Retail Management) eller generel butiksforståelse. Bogen kan derudover anvendes til medarbejdere og ledere i detailhandlen, der ønsker en indsigt i butikkens opbygning samt en strategisk tilgang til butikkens udviklingsmuligheder.

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Retail Marketing Management - Principles and Practice, 1. udgave

Retail Marketing Management

Principles and Practice
Helen Goworek og Peter McGoldrick
Pearson Education, Limited (2015)
658,00 kr. 592,20 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Procurement Principles and Management in the Digital Age, 12. udgave

Procurement Principles and Management in the Digital Age

Peter Baily, David Farmer, Barry Crocker og David Jessop
Pearson Education, Limited (2021)
759,00 kr. 683,10 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Transformational Sales - Making a Difference with Strategic Customers, 1. udgave

Transformational Sales

Making a Difference with Strategic Customers
Philip. Kotler, Marian Dingena og Waldemar Pfoertsch
Springer International Publishing AG (2015)
569,00 kr. 512,10 kr.
Print on demand. Leveringstid vil være ca 2-3 uger.
miniaturebillede af omslaget til Ledelse og samarbejde

Ledelse og samarbejde

Henning Heltbech og Jens Jacobsen
Gyldendal (2000)
400,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Giv dit brand en personlig stemme - Effektfulde kampagner med strategisk brug af influencermarketing, 1. udgave

Giv dit brand en personlig stemme

Effektfulde kampagner med strategisk brug af influencermarketing
Louise Bonfils Høck
Gyldendal (2020)
300,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.