Viser: Introduktion til markedsføring på sociale medier

Introduktion til markedsføring på sociale medier - Facebook og LinkedIn, 1. udgave

Introduktion til markedsføring på sociale medier

Facebook og LinkedIn
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2020)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
295,00 kr. 265,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
Introduktion til markedsføring på sociale medier, 1. udgave

Introduktion til markedsføring på sociale medier Vital Source e-bog

Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2022)
Hans Reitzel
242,00 kr. 217,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Introduktion til markedsføring på sociale medier, 1. udgave

Introduktion til markedsføring på sociale medier Vital Source e-bog

Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2022)
Hans Reitzel
165,00 kr. 148,50 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Introduktion til markedsføring på sociale medier, 1. udgave
Søgbar e-bog

Introduktion til markedsføring på sociale medier Vital Source e-bog

Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2022)
Hans Reitzels Forlag
264,00 kr. 237,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 208 sider
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juli 2020)
  • Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
  • ISBN: 9788741278360

Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.

Bogen indeholder blandt andet:

  • de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd
  • kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus
  • markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring
  • principperne for influencer-markedsføring
  • metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring
  • konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler

Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.

Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (April 2022)
  • Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
  • ISBN: 9788702418224R365
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 365 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (April 2022)
  • Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
  • ISBN: 9788702418224R180
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (April 2022)
  • Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
  • ISBN: 9788702418224
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Andre der købte denne bog købte også:

miniaturebillede af omslaget til Digital marketing og markedskommunikation, 1. udgave

Digital marketing og markedskommunikation

Ezio Pillon og Nana Emilie Grew
Hans Reitzels Forlag (2018)
380,00 kr. 342,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

Om Polyteknisk Boghandel:

Vi er specialister i faglitteratur til det professionelle Danmark og leverer bøger til virksomheder og uddannelser over hele landet.  

 

Vi har normalt alle de bøger du skal bruge på lager - skulle vi være løbet tør, går der normalt kun 1-2 dage før vi igen kan levere. (Se leveringstid ved den enkelte bog)

 

Du kan betale med Dankort eller gængse kreditkort. (Inkl. Visa Electron) 

 

 

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os: poly@polyteknisk.dk