Viser: Innovationsprocessen og vejen til markedet
Innovationsprocessen og vejen til markedet
Helle Aarøe Nissen
(2018)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Hæftet: 128 sider
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2018)
- ISBN: 9788741273594
Helle Aarøe Nissen udfolder begrebet innovation. Hun introducerer til innovationsprocessens elementer og den komplekse vej til markedet. Med udgangspunkt i en holistisk tilgang til innovationsprocessen integreres et markedsperspektiv med udviklingen af innovationer. Bogen har fokus på innovationsledelse, samarbejde i innovationsteams, identificering af kundegrupper, positionering af innovationer og udfoldelse af, hvad kommercialisering indeholder.
Bogen henvender sig både til studerende i innovation og markedsudvikling på videregående uddannelser og til praktikere, som arbejder med innovation i virksomheder og andre organisationer.
Helle Aarøe Nissen er ph.d. i Erhvervsøkonomi fra Syddansk Universitet. Hun forsker i virksomheders udvikling og kommercialisering af innovationer.
Andre der købte denne bog købte også:
Kvalitative metoder: En grundbog Vital Source e-bog
Svend Brinkmann, Charlotte Andreas Baarts, Barbara Czarniawska, Peter Dahler-Larsen og Norman Denzin
Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne
Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen, Morten Dalbøge og Tilde Mathiasen Kornum
om ca. 15 hverdage
Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne - opgavesamling
Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen, Morten Dalbøge og Tilde Mathiasen Kornum
om ca. 15 hverdage







