Viser: Leder i detailhandlen - Strategi og værktøjer

Leder i detailhandlen, 1. udgave
Søgbar e-bog

Leder i detailhandlen Vital Source e-bog

Kim Skaaning
(2025)
Akademisk Forlag
269,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Leder i detailhandlen - Strategi og værktøjer, 1. udgave

Leder i detailhandlen

Strategi og værktøjer
Kim Skaaning
(2025)
Sprog: Dansk
Akademisk Forlag
299,00 kr.
Leveringstid ca. 3 hverdage

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Akademisk Forlag (April 2025)
  • ISBN: 9788750069782
Som leder i detailhandlen skal man dagligt navigere i et landskab præget af skiftende forbrugeradfærd, teknologiske fremskridt og økonomiske udsving. For detailhandlen er under konstant forandring – udfordringerne er komplekse og konkurrencen stærk.
LEDER I DETAILHANDLEN giver viden og værktøjer til at excellere i den dynamiske rolle, det er at lede i detailhandlen. Bogen guider læseren igennem fem nøglekompetencer, der er nødvendige for at opnå succes – fra konceptstyring og ledelse til salg, økonomi og procesoptimering. Med hver nøglekompetence følger metoder, praktiske råd og strategier, der kan implementeres direkte i en butik.
LEDER I DETAILHANDLEN er skrevet, så den kan indgå i pensum på akademiuddannelsen i Retail. Den kan også anvendes som lærebog til kursusforløb i butiksdrift og som aktuelt og praktisk opslagsværk for butikschefer.
Licens varighed:
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 214 sider
  • Udgiver: Akademisk Forlag (April 2025)
  • ISBN: 9788750066842

Som leder i detailhandlen skal man dagligt navigere i et landskab præget af skiftende forbrugeradfærd, teknologiske fremskridt og økonomiske udsving. For detailhandlen er under konstant forandring – udfordringerne er komplekse og konkurrencen stærk. 

LEDER I DETAILHANDLEN giver viden og værktøjer til at excellere i den dynamiske rolle, det er at lede i detailhandlen. Bogen guider læseren igennem fem nøglekompetencer, der er nødvendige for at opnå succes – fra konceptstyring og ledelse til salg, økonomi og procesoptimering. Med hver nøglekompetence følger metoder, praktiske råd og strategier, der kan implementeres direkte i en butik. 

LEDER I DETAILHANDLEN er skrevet, så den kan indgå i pensum på akademiuddannelsen i Retail. Den kan også anvendes som lærebog til kursusforløb i butiksdrift og som aktuelt og praktisk opslagsværk for butikschefer.

B2B service

If you have questions regarding the purchasing of books, the use of this site or our service offers in general, please contact us on poly@polyteknisk.dk

 

Best regards

Polyteknisk B2B service

By agreement with