SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Global Marketing

Global Marketing, 6. udgave

Global Marketing

Svend Hollensen
(2013)
Sprog: Engelsk
Pearson Education, Limited
758,00 kr.
Denne titel er udgået og kan derfor ikke bestilles. Vi beklager.
Denne bog er blevet erstattet af Global Marketing, 7. udgave

Detaljer om varen

  • 6. Udgave
  • Paperback: 840 sider
  • Udgiver: Pearson Education, Limited (September 2013)
  • ISBN: 9780273773160

The globalization of companies is the involvement of customers, producers, suppliers, and other stakeholders in the global marketing process. Global marketing therefore reflects the trend of firms selling products and services across many countries. Drawing on an incomparable breadth of international examples, Svend Hollensen not only demonstrates how global marketing works, but also how it relates to real decisions around the world. 

 

This book offers a truly global approach with cases and exhibits from all parts of the world, including Europe, the Middle East, Africa, the Far East, North and South America. It provides a complete and concentrated overview of the total international marketing planning process, along with many new, up-to-date exhibits and cases, which illustrate the theory by showing practical applications.

  • Extensive coverage of hot topics such as glocalization, born globals, value creation, value net, celebrity branding, brand piracy, and viral marketing, as well as a comprehensive new section on integrated marketing communication through social networking.
  • Brand new case studies focus on globally recognized brands and companies operating in a number of countries, including Build-A-Bear Workshop, Hello Kitty, Ralph Lauren and Sony Music Entertainment.
  • Video cases featuring firms such as Nivea, Reebok, Starbucks, Hasbro and McDonald's accompany every chapter and are available at www.pearsoned.co.uk/hollensen
  • Real-world examples and exhibits enliven the text and enable the reader to relate to marketing models.

Part I THE DECISION WHETHER TO INTERNATIONALIZE 1 Global marketing in the Firm 2 Initiation of internationalization 3 Internationalization theories 4 Development of the Firm's international competitiveness
Part II DECIDING WHICH MARKETS TO ENTER 5 Global marketing research 6 The political and economic environment 7 The sociocultural environment 8 The international market selection process
Part III MARKET ENTRY STRATEGIES 9 Some approaches to the choice of entry mode 10 Export modes 11 Intermediate entry modes 12 Hierarchical modes 13 International sourcing decisions and the role of the sub-supplier
Part IV DESIGNING THE GLOBAL MARKETING PROGRAMME 14 Product decisions 15 Pricing decisions and terms of doing business 16 Distribution decisions 17 Communication decisions (promotion strategies)
Part V IMPLEMENTING AND COORDINATING THE GLOBAL MARKETING PROGRAMME 18 Cross-cultural sales negotiations 19 Organization and control of the global marketing programme
De oplyste priser er inkl. moms

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Fysisk eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.