SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Marketing Communications - Offline and Online Integration, Engagement and Analytics

Marketing Communications - Offline and Online Integration, Engagement and Analytics, 6. udgave

Marketing Communications

Offline and Online Integration, Engagement and Analytics
Ze Zook og P. R. Smith
(2016)
Sprog: Engelsk
Kogan Page, Limited
516,00 kr.
Denne titel er udgået og kan derfor ikke bestilles. Vi beklager.

Detaljer om varen

  • 6. Udgave
  • Paperback: 600 sider
  • Udgiver: Kogan Page, Limited (Februar 2016)
  • Forfattere: Ze Zook og P. R. Smith
  • ISBN: 9780749473402
Marketing Communications provides a comprehensive overview of every aspect of marketing communications, from social media, advertising, PR and sponsorship to direct selling and merchandizing. It presents modern marketing communications theories and tools in an accessible way so readers can fully understand the landscape and achieve better results. With a plethora of examples and case studies, as well as online support material for lecturers and students, this essential textbook will guide students and practitioners through everything they need to know about the changing face of marketing.This fully updated 6th edition of Marketing Communications features more of the underpinning theory whilst building on its impressive reputation as a leading practical textbook on the subject. Case studies and anecdotes from companies such as Campbell's Soup, Spotify, Paypal, Kraft and Nike focus on recent digital developments to bring the latest marketing tools to life. With a particular emphasis on analytics, engagement and integration, it addresses the integrated offline and online with social media approach to reflect the current state of play for marketing communications experts. This edition is also supported by a wealth of online resources, including lecture slides for every chapter and self-tests for students.
ONE: COMMUNICATIONS BACKGROUND AND THEORIES;
01: New marketing communications;
02: Branding;
03: Customer relationship management;
04: Buyer behaviour;
05: Communications theory;
06: Marketing communications research;
07: Media buying and planning;
08: Marketing communications agencies;
09: International marketing communications;
10: The marketing communications plan;
11: The changing communications environment; TWO: COMMUNICATIONS TOOLS;
12: Selling, social selling, sales management and key account management;
13: Advertising;
14: Publicity and public relations;
15: Sponsorship;
16: Sales promotions, gaming and content marketing;
17: Direct mail (including e-mail);
18: Exhibitions, conferences and events;
19: Merchandising and point of sale;
20: Packaging;
21: Owned media - websites and social media
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.