SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Understanding Social Media

Understanding Social Media: How to Create a Plan for Your Business that Works, 1. udgave

Understanding Social Media: How to Create a Plan for Your Business that Works Vital Source e-bog

Damian Ryan
(2015)
Kogan Page
218,00 kr. 196,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Understanding Social Media

Understanding Social Media

Damian Ryan, Ed Owen og Calvin Jones
(2015)
Sprog: Engelsk
Kogan Page, Limited
327,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)

Detaljer Om Varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source E-book
  • Udgiver: Kogan Page (April 2015)
  • ISBN: 9780749473570
Written by the same team behind the bestselling Understanding Digital Marketing, Understanding Social Media is the ultimate guide to using social media to grow a customer base, increase engagement and build a business.
Licens varighed:
Online udgaven er tilgængelig: 365 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 10 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 10 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer Om Varen

  • Paperback: 304 sider
  • Udgiver: Kogan Page, Limited (April 2015)
  • Forfattere: Damian Ryan, Ed Owen og Calvin Jones
  • ISBN: 9780749473563

Understanding Social Media is the essential guide to social media for students and professionals alike. Drawing on the experience, advice and tips from dozens of digital marketers and social media superstars, it is an extensive crowd-sourced guide to social media platforms.

Illustrated throughout with case studies from both successful and failed campaigns, Understanding Social Media democratizes knowledge of social media and promotes best practice, answering questions such as 'How do you create a compelling social media campaign?', 'How do you build and engage with an audience?' and 'Where is the line between online PR and social media drawn?' It is the most comprehensive and practical reference guide to social media available.

Chapter -
01: Getting started - how to create a compelling social media programme; Chapter -
02: Rules governing the relationship between search and social; Chapter -
03: How to budget for social media activities; Chapter -
04: Setting KPIs and measuring success; Chapter -
05: Understanding social media ROI - what matters and what doesn't; Chapter -
06: Why social media is central to customer experience; Chapter -
07: How to build a social media team - how to pick the right suppliers; Chapter -
08: Understanding the relationship between online PR and social media; Chapter -
09: The future for social media and the vastly changing landscape; Chapter -
10: Risk assessment and risk management in social media
De oplyste priser er inkl. moms

Kunder der købte denne bog købte også en af disse:

miniaturebillede af omslaget til The Subtle Art of Not Giving a F*ck - A Counterintuitive Approach to Living a Good Life

The Subtle Art of Not Giving a F*ck

A Counterintuitive Approach to Living a Good Life
Mark Manson
HarperCollins Publishers (2016)
179,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
miniaturebillede af omslaget til The Business of Platforms - Strategy in the Age of Digital Competition, Innovation, and Power

The Business of Platforms

Strategy in the Age of Digital Competition, Innovation, and Power
Michael A. Cusumano, Annabelle Gawer og David B. Yoffie
HarperCollins Publishers (2019)
299,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
miniaturebillede af omslaget til The Ten Types of Human - A New Understanding of Who We Are, and Who We Can Be

The Ten Types of Human

A New Understanding of Who We Are, and Who We Can Be
Dexter Dias
Penguin Random House (2018)
129,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Business Ethics - Managing Corporate Citizenship and Sustainability in the Age of Globalization, 4. udgave

Business Ethics

Managing Corporate Citizenship and Sustainability in the Age of Globalization
Andrew Crane og Dirk Matten
Oxford University Press, Incorporated (2016)
648,00 kr. 583,20 kr.
Bogen er udgået og er erstattet af nyere udgave
miniaturebillede af omslaget til Tourism Resilience and Sustainability

Tourism Resilience and Sustainability

Joseph M. Cheer og Alan A. Lew
Taylor & Francis Group (2019)
441,00 kr.
Denne bog er endnu ikke udgivet. Iflg vore informationer forventes den Apr 2019. Vi gør dog opmærksom på at forsinkelser kan opstå.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her

Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Ebog: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 365 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.