SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Principles of Marketing

Principles of Marketing, European Edition, 8. udgave
Søgbar e-bog

Principles of Marketing, European Edition Vital Source e-bog

Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
(2019)
Pearson International
710,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Principles of Marketing, European Edition, 8. udgave

Principles of Marketing, European Edition Vital Source e-bog

Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
(2019)
Pearson International
584,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Principles of Marketing, European Edition, 8. udgave

Principles of Marketing, European Edition Vital Source e-bog

Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
(2019)
Pearson International
394,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Principles of Marketing, European Edition, 8. udgave

Principles of Marketing, European Edition Vital Source e-bog

Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
(2019)
Pearson International
473,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Principles of Marketing, European Edition, 8. udgave
Søgbar e-bog

Principles of Marketing, European Edition Vital Source e-bog

Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
(2019)
Pearson International
710,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Principles of Marketing, European Edition, 8. udgave

Principles of Marketing, European Edition Vital Source e-bog

Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
(2019)
Pearson International
473,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Principles of Marketing, European Edition, 8. udgave

Principles of Marketing, European Edition Vital Source e-bog

Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
(2019)
Pearson International
394,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Principles of Marketing, European Edition, 8. udgave

Principles of Marketing, European Edition Vital Source e-bog

Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
(2019)
Pearson International
584,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Principles of Marketing, 8. udgave

Principles of Marketing

Philip. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd Harris og Hongwei He
(2019)
Sprog: Engelsk
Pearson Education, Limited
785,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Detaljer om varen

  • 8. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Pearson International (November 2019)
  • Forfattere: Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
  • ISBN: 9781292269603

Principles of Marketing, helps students understand how to create value, build customer relationships and master key marketing challenges. The the 8th Edition has been thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing. Packed with examples illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 8. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Pearson International (November 2019)
  • Forfattere: Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
  • ISBN: 9781292269603R365

Principles of Marketing, helps students understand how to create value, build customer relationships and master key marketing challenges. The the 8th Edition has been thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing. Packed with examples illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.

Licens varighed:
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 365 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 8. Udgave
  • Vital Source 90 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Pearson International (November 2019)
  • Forfattere: Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
  • ISBN: 9781292269603R90

Principles of Marketing, helps students understand how to create value, build customer relationships and master key marketing challenges. The the 8th Edition has been thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing. Packed with examples illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.

Licens varighed:
Online udgaven er tilgængelig: 90 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 90 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 8. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Pearson International (November 2019)
  • Forfattere: Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
  • ISBN: 9781292269603R180

Principles of Marketing, helps students understand how to create value, build customer relationships and master key marketing challenges. The the 8th Edition has been thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing. Packed with examples illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.

Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 8. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Reflowable pages)
  • Udgiver: Pearson International (November 2019)
  • Forfattere: Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
  • ISBN: 9781292269610

Principles of Marketing, helps students understand how to create value, build customer relationships and master key marketing challenges. The the 8th Edition has been thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing. Packed with examples illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 8. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (dynamic pages)
  • Udgiver: Pearson International (November 2019)
  • Forfattere: Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
  • ISBN: 9781292269610R180

Principles of Marketing, helps students understand how to create value, build customer relationships and master key marketing challenges. The the 8th Edition has been thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing. Packed with examples illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.

Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 8. Udgave
  • Vital Source 90 day rentals (dynamic pages)
  • Udgiver: Pearson International (November 2019)
  • Forfattere: Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
  • ISBN: 9781292269610R90

Principles of Marketing, helps students understand how to create value, build customer relationships and master key marketing challenges. The the 8th Edition has been thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing. Packed with examples illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.

Licens varighed:
Online udgaven er tilgængelig: 90 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 90 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 8. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (dynamic pages)
  • Udgiver: Pearson International (November 2019)
  • Forfattere: Phil T. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris og Hongwei He
  • ISBN: 9781292269610R365

Principles of Marketing, helps students understand how to create value, build customer relationships and master key marketing challenges. The the 8th Edition has been thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing. Packed with examples illustrating how companies use new digital technologies to maximize customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.

Licens varighed:
Online udgaven er tilgængelig: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 365 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 8. Udgave
  • Paperback: 720 sider
  • Udgiver: Pearson Education, Limited (November 2019)
  • Forfattere: Philip. Kotler, Gary Armstrong, Lloyd Harris og Hongwei He
  • ISBN: 9781292269566
Create market value through innovative customer connections and engagement.

Principles of Marketing, 8th European Edition, by Kotler et al. covers a wide range of theoretical concepts and practical issues, accurately reflecting the fast-moving pace of marketing in the modern world.

Ideal for both undergraduate and postgraduate marketing programmes, this textbook examines traditional aspects of marketing and blends them with modern and future concepts. This European Edition presents fundamental marketing information within an innovative customer-value framework to help you understand how to create value and build customer relationships.

Key features for this edition include:

  • A wealth of examples, illustrating how companies use new digital technologies to maximise customer engagement
  • Improved learning design with chapter-opening stories, clear learning outcomes and explanatory author comments on major chapter sections
  • New end-of-chapter case studies and video cases help you apply your learning to actual companies

In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it is more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. This textbook helps you master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. 

Preface About the authors Acknowledgements
Part 1: Defining Marketing and the Marketing Process Marketing: creating customer value and engagement Company and marketing strategy: partnering to build customer engagement, value and relationships
Part 2: Understanding the marketplace and consumers Analysing the marketing environment Managing marketing information to gain customer insights Consumer markets and buyer behaviour Business markets and business buyer behaviour
Part 3: Designing a customer value-driven strategy and mix Customer-driven marketing strategy: creating value for target customers Products, services and brands: building customer value Developing new products and managing the product life cycle Pricing: understanding and capturing customer value Pricing strategies: additional considerations Marketing channels: delivering customer value Retailing and wholesaling Engaging consumers and communicating customer value: integrated marketing communications strategy Advertising and public relations Personal selling and sales promotion Direct, online, social media and mobile marketing
Part 4: Extending Marketing Creating competitive advantage The global marketplace Social responsibility and ethics Appendix
1: Marketing plan Appendix
2: Marketing by numbers Glossary Index
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Fysisk eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.