SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Marketing Communications

Marketing Communications, 3. udgave

Marketing Communications

John Egan
(2020)
Sprog: Engelsk
SAGE Publications, Limited
650,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Detaljer om varen

  • 3. Udgave
  • Paperback: 416 sider
  • Udgiver: SAGE Publications, Limited (Januar 2020)
  • ISBN: 9781526446893

John Egan draws on both his industry and academic background to explain the why as well as the how of marketing communications.

The book takes an industry-driven approach which provides all the theories in the context of application and from a real world perspective. It also uses accessible, straight-forward language and all content is supported by a collection of learning features.

 

New to this edition:

 

·         New chapters on Digital Marketing and Analytics and Social Media Marketing

·         Strong focus on marketing communications analytics

·         Update of examples, case studies and references

 

Online resources for both instructors and students complement the book. These include PowerPoint slides, an Instructors' manual, MCQ's with answers for instructors, a glossary, flashcards, links to relevant websites and videos.

 

Suitable for marketing students taking a Marketing Communications module as part of their Marketing degree.


Part 1: Essentials of Marketing CommunicationsChapter 1: Introduction to Marketing CommunicationsChapter 2: Marketing Communications TheoryChapter 3: Buying BehaviourChapter 4: Brand CommunicationsPart 2: Managing Campaigns, Media Planning and ResearchChapter 5: Marketing Communications Strategy and PlanningChapter 6: Understanding Marketing ResearchChapter 7: Campaign Tactics and ManagementChapter 8: Campaign Media and Media PlanningPart 3: The Marketing Communications Mix and Omni-ChannelsChapter 9: AdvertisingChapter 10: Digital MarketingChapter 11: Social Media MarketingChapter 12: Sales PromotionChapter 13: Corporate Communications & PRChapter 14: Sponsorship & Product PlacementChapter 15: Personal Selling and Point of SaleChapter 16: Employee Branding & CommunicationsChapter 17: Marketing Channels and Business-to Business CommunicationsPart 4: Industry and Ethics in a Global ContextChapter 18: Global Marketing CommunicationsChapter 19: Ethical Marketing and RegulationChapter 20: The Communications Industry
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Sales and Communication - Personal, Social and International, 1. udgave
Sales and Communicati...
Af Louise Grue Benn...
Pris: 430,00 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Fysisk eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.