SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Graphic Design - The New Basics (Second Edition, Revised and Expanded)

Graphic Design - The New Basics (Second Edition, Revised and Expanded), 2. udgave

Graphic Design

The New Basics (Second Edition, Revised and Expanded)
Ellen Lupton og Jennifer Cole Phillips
(2015)
Sprog: Engelsk
Princeton Architectural Press
259,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Paperback: 264 sider
  • Udgiver: Princeton Architectural Press (Juli 2015)
  • Forfattere: Ellen Lupton og Jennifer Cole Phillips
  • ISBN: 9781616893323
Our bestselling introduction to graphic design is now available in a revised and updated edition. In Graphic Design: The New Basics, bestselling author Ellen Lupton (Thinking with Type, Type on Screen) and design educator Jennifer Cole Phillips explain the key concepts of visual language that inform any work of design, from logo or letterhead to a complex website. Through visual demonstrations and concise commentary, students and professionals explore the formal elements of twodimensional design, such as point, line, plane, scale, hierarchy, layers, and transparency.

This revised edition replaces sixty-four pages of the original publication with new content, including new chapters on visualizing data, typography, modes of representation, and Gestalt principles, and adds sixteen pages of new student and professional work covering such topics as working with grids and designing with color.

De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Universal Principles of Design, Updated and Expanded Third Edition - 200 Ways to Increase Appeal, Enhance Usability, Influence Perception, and Make Better Design Decisions
Universal Principles ...
Af William Lidwell,...
Pris: 310,00 kr.
This Is Service Design Doing - Applying Service Design Thinking in the Real World
This Is Service Desig...
Af Marc Stickdorn, ...
Pris: 469,00 kr.
Sig du kan li mig - Indholdsstrategi for sociale medier, 2. udgave
Sig du kan li mig
Af Astrid Haug
Pris: 300,00 .kr
Rabatpris: 270,00 kr.
Sig du kan li' mig (epub) - Indholdsstrategi for sociale medier
Sig du kan li' mig (e...
Pris: 83,00 .kr
Rabatpris: 74,70 kr.
Kommunikation i multimediedesign, 2. udgave
Kommunikation i multi...
Af David Engelby, A...
Pris: 430,00 kr.

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.