SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Globaløkonomi til marketing og service

Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave

Globaløkonomi til marketing og service

Hans Jørgen Biede
(2018)
Sprog: Dansk
Gyldendal
450,00 kr.
Denne bog er desværre udsolgt fra forlaget og kan derfor ikke skaffes. Vi beklager.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 416 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Juni 2018)
  • ISBN: 9788741271606
Globaløkonomi til marketing og service er baseret på Makroøkonomi og mikroøkonomi – videregående uddannelser. Den er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom og studieordningen på serviceøkonom. Globaløkonomi giver læseren de grundlæggende værktøjer til at forstå og analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt en forståelse for de samfundsøkonomiske sammenhænge. Den økonomiske teori bliver forklaret og kombineret med eksempler fra den virkelige verden. Bogen indledes med et kapitel om økonomisk analyse, og er derefter opdelt i fire dele. Hovedtemaet i den første del af bogen er prisdannelse i forskellige markedssituationer og ved forskellige offentlige indgreb. I anden del koncentrerer bogen sig om arbejdsmarkedet og den globale udvikling, herunder internationale handel og internationale samarbejder. Derefter rettes fokus i tredje del mod de makroøkonomiske mål, nationalindkomsten og udenrigshandelen. Til sidst analyses rentedannelsen og den økonomiske politik, bl.a. strukturpolitik og stabiliseringspolitik.
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Statistik for ikke-statistikere, 3. udgave
Statistik for ikke-st...
Af Birger Stjernhol...
Pris: 290,00 .kr
Rabatpris: 261,00 kr.
Organisation - Lærebog 7. udg, 7. udgave
Organisation
Af Peter Lütken Her...
Pris: 463,00 .kr
Rabatpris: 416,70 kr.
Supply chain management og marketing - Organisering og optimering af forsyningskæden, 1. udgave
Supply chain manageme...
Af Thomas Lindholm ...
Pris: 350,00 .kr
Rabatpris: 315,00 kr.
International Markedsføring, lærebog, 6. udgave
International Markeds...
Af Finn Rolighed A...
Pris: 550,00 .kr
Rabatpris: 495,00 kr.
Grundlæggende statistik - for markedsføring og salg
Grundlæggende statist...
Af Kenneth Hansen
Pris: 200,00 .kr
Rabatpris: 180,00 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.