SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Tværmedial markedskommunikation - videregående uddannelser
Tværmedial markedskommunikation videregående uddannelser Vital Source e-bog
Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2021)
Tværmedial markedskommunikation videregående uddannelser Vital Source e-bog
Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2021)
Tværmedial markedskommunikation
videregående uddannelser
Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2021)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (Januar 2021)
- Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
- ISBN: 9788702418040R365
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (Januar 2021)
- Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
- ISBN: 9788702418040R180
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Hæftet: 416 sider
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2021)
- Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
- ISBN: 9788741278094
Den er skrevet i et samarbejde mellem forfatterne til Digital marketing og Markedskommunikation, Ezio Pillon og Nana Emilie Grew, og Henrik Lindberg, forfatteren af Markedskommunikation – videregående uddannelser.
Lærebogen indeholder stærkt redigerede og opdaterede kapitler fra de to bøger samt helt nye kapitler. Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervsrettede kommunikation, offline såvel som online.
Online kommunikation udgør takket være digitaliseringen en stor del af markedskommunikationen, og i kommunikationsafdelingernes daglige praksis indgår offline og online kommunikation i en symbiose på tværs af medier, platforme og kanaler.
Bogens forfattere giver en opdateret, sammenhængende, praksisnær samt teoretisk tilgængelig indføring i de mange facetter af et levende fag.
Markedskommunikation er ikke en eksakt videnskab, men et komplekst fagområde i hele forløbet fra strategi til konkret kampagne. I bogen gennemgår forfatterne både digital og analog kommunikation.
Efter en gennemgang af relevante teorier, gennemgår bogen bl.a. traditionelle og digitale kanaler (fx content og influencer marketing), kommunikationsstrategier, medieplanlægning, webdesign, SEO, SEM, analyse og effektmålinger. Undervisere kan finde supplerende materialer på forlagets undervisersitet, bl.a. forslag til, hvordan man kan arbejde med implementering, dvs. kommunikationsplanen i praksis.
Ezio Pillon er cand.mag. fra Københavns Universitet. Han er lektor på Cphbusiness i bl.a. digital marketing og ekstern lektor på Københavns Universitet i bl.a. tværmedial kommunikation samt konsulent indenfor visuel identitet.
Nana Emilie Grew er uddannet cand.merc.(kom) fra CBS i 2008. Hun er lektor på Cphbusiness og ekstern lektor på Københavns Universitet og underviser primært i digital marketing, e-handel og tværmedial kommunikation.
Henrik Lindberg er cand.mag. fra SDU, IAA i international markedskommunikation og selvstændig kommunikationsrådgiver. Han har mange års erfaring som tekstforfatter, strategisk planner og konceptudvikler fra mediebranchen, har skrevet flere lærebøger og fungerer desuden som underviser og censor i en række kommunikationsfag.