SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Markedsføring for de finansielle uddannelser (IBOG) Online bog
(2021)
Sprog: Dansk
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Ole E. Andersen og Poul K. Faarup
(2021)
Sprog: Dansk
om ca. 3 hverdage
Detaljer om varen
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2021)
- ISBN: 9788702322415
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.
For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.
E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.
Bogen kan ikke downloades.
Detaljer om varen
- Hæftet: 644 sider
- Udgiver: Gyldendal (Januar 2021)
- Forfattere: Ole E. Andersen og Poul K. Faarup
- ISBN: 9788741279602
Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særlig fokus på kundeværdi og kundeoplevelsen ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher.
Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler.
Efter en introduktion til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter der gås i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT.
Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og hvorledes man skaber værdi gennem de 7 handlingsparametre. Der er ligeledes lagt vægt på at give læseren indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding.