SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Elevers læring og udvikling - også i komplicerede læringssituationer
Elevers læring og udvikling Vital Source e-bog
Ole Løw og Else Skibsted
(2014)
Elevers læring og udvikling - også i komplicerede læringssituationer
Else Skibsted
(2014)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Akademisk Forlag (August 2014)
- Forfattere: Ole Løw og Else Skibsted
- ISBN: 9788750067368
Bogen giver psykologisk indsigt i læreruddannelsens kompetenceområder "Elevens læring og udvikling" og "Specialpædagogik". Forfatterne bidrager med grundlæggende viden og nye vinkler på bogens fire hovedtemaer:
-Udvikling og udviklingsstøttende relationer – herunder motivation og køn
-Læring, kommunikation og klasseledelse
-Social forståelse og intervention
-Samarbejde, vejledning og inklusion.
Ni af bogens kapitler er reviderede udgaver af kapitler fra bogen ‘Psykologi for lærerstuderende og lærere’.
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Indbundet: 328 sider
- Udgiver: Akademisk Forlag (August 2014)
- ISBN: 9788750044161
En af de mest markante udfordringer, lærere møder i deres arbejde, er den store variation i elevernes måder at lære på. Med specialundervisningsloven fra 2012 er det nu også deres opgave og ansvar at inkludere elever med komplekse læringstilgange, opmærksomhedsproblemer og mere generelle læringsvanskeligheder.
Bogen giver psykologisk indsigt i læreruddannelsens kompetenceområder ?Elevens læring og udvikling? og ?Specialpædagogik?. Forfatterne bidrager med grundlæggende viden og nye vinkler på bogens fire hovedtemaer:
-Udvikling og udviklingsstøttende relationer - herunder motivation og køn-Læring, kommunikation og klasseledelse-Social forståelse og intervention-Samarbejde, vejledning og inklusion.
Ni af bogens kapitler er reviderede udgaver af kapitler fra bogen ?Psykologi for lærerstuderende og lærere?.