SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: A Nordic service concept

A Nordic service concept

A Nordic service concept

Katja Hessel og Nille Presskorn
(2020)
Sprog: Dansk
Akademisk Forlag
339,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • Hæftet
  • Udgiver: Akademisk Forlag (Juli 2020)
  • Forfattere: Katja Hessel og Nille Presskorn
  • ISBN: 9788750060420

Do you have a clear idea about your serviceDNA and your service gene? Are you communicating in the right way, and are you using collaboration and high social capital to improve your company's service?

The term service is used in many ways, but what is good service, really? And is there a special Nordic kind of service? These are just some of the topics this book addresses.  

A NORDIC SERVICE CONCEPT is written for those of you who work with service, whether you are a student, teacher, employee, manager or business owner. The purpose of the book is to bring the dialogue about good service back to its roots - where we can benefit from our basic Nordic values such as equality, openness, flexibility and, not least, trust. The focal point of the book is, therefore, relationships between people: the relationship with the guest, the relationship with colleagues and the relationship with management and business partners.  

A NORDIC SERVICE CONCEPT can be read as a whole, but the individual chapters also make sense as separate texts and can be used independently. Each chapter contains the following: ?  An accessible, practice-based description with analyses and tools that are built on research-based theories. ?  References to the primary sources are listed at the end of each chapter ?  Inspiration for your daily work in the form of a series of assignments and cases regarding strategic, tactical and operational levels in companies.  

A NORDIC SERVICE CONCEPT covers the curriculum's learning objectives in the academic subjects "management that builds social capital" and "service? and can also be used in the Service Economics curriculum.

The book covers topics such as communication, body language and empathy, and, as something new, we have added topics such as the culture behind Nordic service, service delivery and moodboards. In addition, the book contains a number of cases and analytical assignments related to specific service situations.

De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Financial Management - for the Academy Profession Programme, 2. udgave
Financial Management ...
Af Torben Rosenkild...
Pris: 500,00 kr.
Tværmedial markedskommunikation - videregående uddannelser, 1. udgave
Tværmedial markedskom...
Af Ezio Pillon, Nan...
Pris: 450,00 .kr
Rabatpris: 405,00 kr.
Mikroforandringer - Et medarbejderblik på organisationsforandringer
Mikroforandringer
Af Signe Bruskin
Pris: 280,00 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.